קצת פחות מחודש אחרי שנמצאה גופתו החרוכה של יאיר חדד תושב רחובות כשהיא מושלכת במטע תמרים באזור הבקעה, סיימו חוקרי מחוז ש"י במשטרה את החקירה ואתמול הגישו לבית משפט השלום בירושלים הצהרת תובע החתומה על ידי הפרקליטות כנגד תושב תל אביב המייחסת לו עבירת רצח בנסיבות מחמירות. 

שהו יחדיו לילה לפני: פרטים חדשים מהחשד לרצח יאיר חדד בבקעה

מהחקירה עלה כי החשוד, 25, תושב תל אביב שפרטי זהותו אסורים עדיין לפרסום, נסע עם חדד ברכבו ובשלב מסוים בנסיבות שאינן ידועות, דקר אותו למוות והצית את גופתו אותה השליך כאמור במטע תמרים.

פלסטינים שעבדו במקום איתרו את הגופה ודיווחו למשטרה על מציאתה. כוחות משטרה שהגיעו למקום ביום ה–12 ביולי פתחו בחקירה והחלו בבירור פרטי זהותו של הקורבן ולאחר מכן עסקו בחקירה בניסיון להתחקות אחר חשוד במעשה.

מפקד מחוז ש"י, ניצב עוזי לוי, הטיל את חקירת האירוע על היחידה המרכזית במחוז ש"י. תוך בשימוש באמצעים טכנולוגיים ומודיעיניים מתקדמים וביצוע פעולות חקירה מהירות, הצליחו חוקרי היחידה לזהות ולהתחקות אחר החשוד במעשה, תושב ת"א בן 25, והוא נעצר לחקירה תוך 48 שעות בלבד מהאירוע. 

מעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט מעת לעת ואתמול כאמור עם סיומה של חקירה מקיפה ומורכבת, הגישה המשטרה בבית המשפט הצהרת תובע החתומה על ידי פרקליטות מחוז ירושלים הצהרת תובע ומעצרו הוארך עד הבוקר עת יוגש נגדו כתב אישום חמור בבית המשפט המחוזי בירושלים.