שעות ספורות לפני דיון נוסף בהארכת מעצרו של העבריין בילאל סועאד, החשוד במעורבות ברצח אייהם אבו סאלח בשבוע שעבר, פשטו הבוקר (שני) שוטרי המחוז הצפוני בשיתוף לוחמי מג"ב ושוטרי מתפ"א והרשות לאכיפה במקרקעין, על שטח השייך לכנופיית הפשע שבראשה הוא עומד. הכוחות ביצעו הריסה של 450 מטר גדר, הורדה של מצלמות וחיפושים.

בדירת מסתור: ראש כנופיות פשע נעצר בחשד למעורבות ברצח בשפרעם

במהלך הפעילות צפויים הכוחות להרוס, כאמור, את הגדר ההיקפית שנבנתה בניגוד לחוק, וכן להסיר עשרות מצלמות שמתעדות את המרחב הציבורי סביב המתחם.

העבודות בשטח השייך לכנופיית הפשע של בילאל סועאד (צילום: דוברות המשטרה)
העבודות בשטח השייך לכנופיית הפשע של בילאל סועאד (צילום: דוברות המשטרה)

במשטרה הדגישו כי הפעילות מצטרפת לסדרת מבצעים ופעילויות משותפות של משטרת ישראל והרשות לאכיפה במקרקעין כנגד מחוללי פשיעה במחוז הצפוני במטרה למנוע את המשך פעילותם הפלילית.

כזכור, ביום רביעי האחרון עצרה חמישה תושבי שפרעם בשנות ה-20 לחייהם, ביניהם סועאד, בחשד למעורבות ברצח אייהם אבו סאלח בעיר, וזאת לאחר שהסתתרו בדירת מסתור בעכו. החשודים נעצרו ומעצרם הוארך.

למשטרה נודע כי הצעיר נורה מחוץ לביתו מטווח קצר, התמוטט, וצוות רפואי של אמבולנס "חיאן" שהגיע למקום כדי להעניק לו טיפול נאלץ לקבוע את מותו. במקביל, שני תושבי העיר נעצרו בחשד שהתפרעו ותקפו מאבטחים במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה.