מקסים, תושב באר שבע, ירד מדירתו שבשכונה ד' בלילה שבין חמישי לשישי והעיר לחבורת אנשים שישבו במקום על הרעש שהם עושים, במקום התפתחה קטטה והוא נדקר בצווארו ופונה לבית החולים סורוקה במצב בינוני עם פציעות חודרות. 

"מזל שיצאתי בחיים", סיפר בשיחה עם "מעריב" ושיחזר: "ישבו לי מתחת לבית כמה אנשים, היו צעקות ירדתי ביקשתי מהם להיות בשקט. אני לא זוכר בדיוק מה קרה. התפתחה קטטה ופתאום מישהו הגיע מאחור וחתך אותי בצוואר. הצלחתי לעלות לדירה, לא הייתי מסוגל לחייג למשטרה, במקרה קפץ לי הטלפון של הסמ"פ מהצבא והוא זה שקרא לכוחות הביטחון". 

זירת האירוע בבאר שבע (צילום: פרטי)
זירת האירוע בבאר שבע (צילום: פרטי)

"אני למדתי לקח לכל החיים. פעם הבאה שיהיה רעש או מטרד, אני פשוט לא אעשה כלום. אחרי האירוע הזה אני מרגיש הרבה יותר חרדתי, כל רעש קטן מקפיץ אותי. יש חששות שזה יקרה שוב. תחושת הביטחון שלי נפגעה מאוד. בחיים לא נתקלתי בקטטה כזאת בבאר שבע. הייתי אמור לחדש את החוזה שלי, אני גר פה כבר שלוש שנים, אבל אין סיכוי שאני נשאר בשכונה".

ממשטרת ישראל נמסר: "עם קבלת הדיווח על האירוע כוחות משטרת תחנת באר שבע הגיעו לזירה אספו ראיות גבו עדויות וביצעו פעולות חקירה לאיתור המעורבים באירוע. החקירה נמשכת".