יוסף פריזר, חרדי אזרח ארצות הברית המתגורר בירושלים, נשוי ואב לילדים, בנה לעצמו פרופיל תחת השם ג'ק סגל, תוך שהוא עושה שימוש בתמונה שלו ללא הסממנים החרדיים והציג עצמו כאדם חילוני. אמש (שלישי) נעצר פריזר על ידי בלשי הימ"ר לחקירה. היום הוארך מעצרו של החשוד ב-6 ימים עד לתאריך 28.8.

חשד לרצח: אב הביא את בנו שנדקר לתחנת משטרה בנגב, מותו נקבע בהמשך
 

על פי החשד ועדויות הנשים, יצר החשוד קשר עם נשים רבות באמצעות יישומי היכרויות שונים, נפגש וניהל עמן מערכות יחסים רומנטיות תוך זהות בדויה בשם "ג'ק סגל" ונסיבות חיים שקריות שמסר להן במשך מספר חודשים עם מספר נשים במקביל. כל זאת על פי החשד, תוך מצג שווא אודות זהותו, הסטטוס המשפחתי האמיתי שלו והבטחות שווא למערכת יחסים לטווח הארוך לרבות נישואין והקמת משפחה.

במהלך התקופה בעטיה נחקרת הפרשה הצליח פריזר (סגל) "ללכוד" לא מעט נשים, תוך שהוא מבטיח להן קשר זוגי, מצליח לקיים איתן יחסי מין בתרגילי הונאה על זהותו ופרטיו, ובכל מפיל אותך ברשת שטמן להן.

עד כה בידי המשטרה תלונה אחת רשמית, ועוד שלוש נשים אמורות להגיע כבר עתה למשטרה להגיש תלונות בעניינו. בנוסף איתרה המשטרה ארבע נשים נוספות שניהלו איתו קשר אישי תוך שהן נופלות כקורבן למעשיו המתועבים, ונעשים מאמצים לשכנע אותן להתלונן.

עולה כי בשלב הזה ידוע על לפחות שמונה נשים שעימן ניהל החשוד קשר אישי ואינטימי תוך הצגת מצגי שווא על זהותו, חלק מהקשרים נוהלו במקביל, ובמשטרה חושדים כי יש נשים נוספות בהן הצליח החשוד להתל על מנת להוביל אותן לממש את יצריו המיניים. במשטרה ביקשו מבית המשפט לפרסם את תמונתו המקורית לבקשה. בית המשפט נעתר לבקשה אך עיכב את הביצוע עד מחר לבקשת פרקליטו.

המשטרה קוראת לכל מי שנפלה קורבן למעשיו של החשוד שכינה עצמו באתרי ההיכרויות ״ג׳ק סגל״, לדווח על כך בהקדם למשטרה באמצעות תלונה מקוונת או באחת מתחנות המשטרה.