ניצב בדימוס דוד צור, לשעבר מפקד מחוז תל אביב, משמר הגבול והימ"מ, שוחח הבוקר (חמישי) עם ניסים משעל וטל שלו בתכניתם ב-103FM, והתייחס לאירוע החמור של דקירת השוטר, שאירע אתמול במהלך ההפגנה בתל אביב. "אנחנו בתוך מערבולת אלימה ומחאות, ואפשר לעשות סימטריה בין מחאות שקטות לאלימות יותר, סגירה של ציר איילון, דבר שבעבר לא היינו בכלל יכולים לתפוס את זה והיום הפך לנורמה. יש עליהום על גורמי אכיפת החוק באופן כללי, שלצערי מי שמוביל אותו זה הממשלה", טען. 

חמישה שוטרים ומפגין נפצעו בעימותים; שוטר נדקר ופונה לביה"ח; הצירים נפתחו
לאחר שעות של מחאה: המפגינים פונו מאיילון, התנועה לא חודשה

עוד הוסיף: "בסוף כשהדבר הזה חוזר כבומרנג כי האזרחים מאבדים אמון גם במערכות האלה, ולכן השקיפות של לפעמים חקירות או הודעות הפרקליטות נתפסות כמשהו לא נכון, ואז אומרים 'אם הממשלה אומרת את זה אז מה אנחנו האזרחים נלין?'. כנראה שגם החקירה הזו לא התנהלה 100 אחוזים בשקיפות, ובאופן שהטרגדיה הזו יכולה לבוא לידי מיצוי".

כמו כן, התייחס לעומס שמוטל בימים אלו על המשטרה: "מההתחלה היא קטנה ומצומצמת, חסרים כאלפיים שוטרים. , והם חסרים במקומות הכי חיוניים. השירות לאזרח נפגע.

גם שב"כ זה לא פתרון פלא ולדעתי גם טעות. אבל וודאי שזה מעמיס מאוד על המשטרה. כל ההצהרות של השר לכישלון לאומי זה הכול הצהרות, הבטחות סרק. אני לא מייחס את העניין הזה דווקא לממשלה במספרים שזה עולה, בסוף זה חוזר אליהם כבומרנג כי הם צעקו נגד הממשלה הקודמת. יש דברים שלא תלויים בהכרח בראש הממשלה או בפוליטיקאי כזה או אחר, אבל כן צריך לפנות את המשטרה ולהביא לה את המשאבים הנדרשים". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm