מחוז ירושלים במשטרה פיענח את רצח מוצטפא שחאדה, תושב מחנה הפליטים שועפאט שנדקר בתחילת החודש על ידי קרוב משפחתו בשנות ה-20 לחייו בעקבות סכסוך שהתגלע ביניהם על רקע חניה הסמוכה לביתם.

ניסיון חיסול בלב בתל אביב: עורך דין לשעבר נפצע באורח בינוני מירי
האלימות משתוללת: מטען חבלה אותר ברכב באזור

מחקירת המקרה עולה כי המעשה בוצע באכזריות וכלל דקירות ודריסה מכוונת בעקבות סכסוך על חניה. בסיום החקירה פיענחה המשטרה את המקרה והוגשו נגד שני חשודים המעורבים במעשה הצהרת תובע לקראת כתבי אישום.

כזכור, בתחילת החודש התקבל במשטרה דיווח על מספר פצועים שהגיעו למעבר מחנה הפליטים שועפאט. מותו של אחד מהפצועים נקבע במקום, זאת כתוצאה מאלימות קשה שכללה, דקירות, דריסת הקורבן, ויידוי אבנים. כוחות משטרה של תחנת שפט ושוטרי הזיהוי הפלילי של מחוז ירושלים, הגיעו למקום והחלו בחקירת הרצח, ובאיסוף ממצאים וראיות מהזירה.

רפ"ק איתמר אוחיון, מפקד יל"פ קדם במחוז ירושלים (צילום :דוברות המשטרה)

מחקירת המקרה במשטרה עלה כי בעקבות סכסוך שהתגלע בין המעורבים על חניה הסמוכה לביתם, החשוד בשנות ה-20 לחייו, דקר את הקורבן ולאחר מכן דרס אותו עם רכבו, וחשוד אחר בן 17 דקר מעורבים אחרים.

החשודים נעצרו ע״י השוטרים והועברו לחקירה ומעצרם הוארך מעת לעת. לאחר שבימים האחרונים הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד הקטין בגין מעורבתו במעשה, היום לאחר סיום החקירה במשטרה, הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד המרכזי בדבר הכוונה להגיש נגדם בימים הקרובים כתב אישום ע״י הפרקליטות.