סטירות, מכות, האכלה בכוח ובעיטות: הגננת שרית בן חמו מקריית אתא הורשעה הבוקר (שלישי) בבית המשפט המחוזי בחיפה בעבירות של התעללות בקטין וב-31 עבירות של תקיפת קטין בידי אחראי. עם זאת, ההורים מרוסקים ורותחים על פסק הדין שזיכה אותה מרוב האישומים כנגדה.

הורי הפעוטות כעסו על כך שהיא זוכתה מרוב העבירות שהייתה אמורה להיות מואשמת בהן, לאחר שבכתב האישום הוצגו 150 סעיפי התעללות: "איך יכול להיות שהיא מורשעת בשני מקרי התעללות בלבד? הסרטונים מראים את כל מה שעשתה לילדים שלנו והוא מזכה אותה מריבוי סעיפי התעללות? איפה אנחנו חיים?".

נוי ממן דרופבסקי, אמא מהגן: "איך אפשר לזכות אותה מכל כך הרבה סעיפי התעללות שמוכיחים את מה שהיא עשתה? אני ממוטטת, לא מצליחה לנשום. היא גמרה לנו על הילדים, האכילה אותם בכוח, הרביצה להם, ריסקה אותם וגמרה לנו את החיים. מה המסר של השופט כלפי מתעללות? תגיעו לבתי המשפט ונזכה אתכן?"

חן קובריץ כהן, מטה המאבק למען הילדים שמלווה את ההורים, מסרה כי:  "השופט ארז פורת פעם אחר פעם מוכיח שהוא בעד מתעללות ולא עושה צדק עם הילדים. כל פעם מחדש מגיעים לבית המשפט שלו ויודעים שההורים ייצאו מרוסקים. איך יכול להיות שהוא מזכה את האישה הזו מכל כך הרבה סעיפי התעללות כשיש סרטונים המעידים על מעשיה הקשים? לזכות אותה מהתעללות נפשית כשכל הפעוטות מתמודדים עם השלכות קשות בשל מעשיה?".

"האם הוא שוכח את המציאות בה אנחנו נמצאים? שילדים חוזרים פצועים בגוף ובנפש מהגן? כתב האישום כאן חמור מאוד בזכות המצלמות שתיעדו את המעשים שלה והשופט ברגע אחד ביטל את מעשי ההתעללות שלה כלא היו. אני מקווה מאוד שהפרקליטות תערער על הפסק דין הביזיוני הזה כי כפי שלמדנו, גם במקרים קודמים, ההחלטות של ארז פורת אין סופיות כשמגיעים לביהמ"ש העליון", הוסיף.