פרסום ראשון: בית המשפט העליון דחה היום (שלישי) את בקשתו של אהוד יאבו למשפט חוזר, לאחר שהורשע באיומים, חבלה חמורה והטרדה מינית. השופט עוזי פוגלמן קבע כי "הראיה החדשה אינה בעלת "משקל סגולי" שעשוי להביא לשינוי תוצאת המשפט". הראיה החדשה היא דו"ח למניעת כלבת שהגיש יאבו. בנוסף, קבע השופט פוגלמן: "לא מצאתי ממש גם בטענת המבקש כי נגרם לו עיוות דין".

כזכור, שתי המתלוננות נגדו שהו בשטח חקלאי הסמוך לקריית עקרון יחד עם ילדיהן ושלושה כלבים, שעה שיאבו רץ במקום. מכתב האישום עולה כי הוא התקרב אל המתלוננות, ואחד הכלבים שהיה קשור ברצועה שהחזיקה אחת המתלוננות, החל לנבוח לעברו. יאבו נבהל ונפל, וכתוצאה מכך מכנסיו ותחתוניו נקרעו ונגרום לו שפשוף בישבן. כמתואר בכתב האישום, המתלוננת הרחיקה את הכלבים, אז נצמד אליה יאבו והפנה כלפיה הערות מאיימות ומבזות בעלות אופי מיני.

עוד עולה מכתב האישום, כי המתלוננת השנייה החלה לצלם את המבקש והוא הפנה גם כלפיה הערות מבזות בעלות אופי מיני. בהמשך התקרב יאבו ופנה אל בתה של המתלוננת הראשונה. זו אמרה לו שלא יפנה לילדיה, ומיד לאחר מכן נצמד המבקש אל גופה והיא הדפה אותו ממנו. בתגובה, כמפורט בכתב האישום, תקף המבקש את המתלוננת הראשונה בכך שנגח באפה. כתוצאה מכך, גרם המבקש למתלוננת הראשונה לקו שבר בשליש הדיסטלי של עצם האף.

בתוך כך, בית המשפט קבע כאמור כי לא נמצא "עיוות דין". השופט עוזי פוגלמן הדגיש כי "הטענה בדבר פגמים בהליך ההוכחות, נוכח אורכו, נטענה באופן כללי ומבלי שהמבקש הסביר כיצד משך הדיון השפיע עליו. בפרט, לא ברור מה לטענת המבקש ניתנה הזדמנות לחקור נגדית את עדות התביעה, כי הנאשם העיד באופן מלא בחקירתו הראשית ובא כוחות ציין בסופה, כי אין לו שאלות נוספות, וכי לאחר החקירה הנגדית, לא ביקש בא כוחו של המבקש לחקור אותו בחקירה חוזרת".