חוליית שודדי כספות נעצרה אתמול (שבת) לפנות בוקר בבאר יעקב, בתום פעילות סמויה ומרדף משטרתי. המשטרה אף עצרה את חמשת חברי החוליה, בהם תושב רהט וארבעה תושבי דהריה, שנכנסו ארצה בניגוד לחוק. 

ראש משמרת סיור במשטרה באותו הלילה, שחר מזרחי, שחזרה בשיחה עם "מעריב" את הדרמה: "קיבלנו בקשר אינדיקציה לחוליית פורצים שפרצו לעסק, גנבו כספת ונמלטו מהמקום ברכב. אני יחד עם קצין תורן ביצענו סגירות בשטח בשיתוף של כוחות מיוחדים, מג"ב, בילוש וסיור שעבדו בגזרה והמפקדה המשימתית. זיהינו את הרכב כאשר הוא נמלט לכיוון מודיעין על כביש 431".

"פתחנו במרדף אחרי הרכב. המשכנו בנסיעה, הרכב ניסה לנגח את הניידת ונכנס בניידת אחרת, כתוצאה מכך שוטרים נפגעו. זו הייתה זירה מורכבת, עם אש ועשן. ניסנו לעצור את החשודים שפתחו במנוסה רגלית, אני ובלשית ביצענו ירי לצורכי מעצר אחרי סיכון של השוטרים והבאנו למעצרם של חמשת הפורצים. ברכב נתפסה גם כספת. זו חולייה שנמצאת תחת מעקב כבר זמן מה, תחת חקירה סמויה", הוסיפה. 

בסיום דבריה ציינה כי "לשם כך התגייסנו. זו השליחות שחיפשתי ורציתי, לעצור עבריינים ולהגיע איתם למיצוי הדין. זה רגע מלחיץ ומלא אדרנלין, אבל השוטרים היו נחושים ופעלו כפי צריך. כל אחד עשה את מה שמצופה ממנו ברמה הכי גבוהה ורק בגלל זה הצלחנו לתפוס את החוליה הזאת ולמצות איתם את הדין. ביקשנו להאריך את מעצרם".