ארבעה חשודים בשנות ה-30 לחייהם מאזור הדרום נעצרו הלילה (שלישי) על חם על ידי לוחמי יחידת אתגר בלהב 433 במשטרה, יחד עם לוחמי היחידה הטקטית של מג"ב לאחר שהציתו רכבים של שירות בתי הסוהר (שב"ס) בבאר שבע. 

בשווי עשרות מיליוני אירו: נחשפה תשתית הונאת משקיעים בינלאומית
23 חשודים נעצרו במעורבות באירועי ירי בכפר כנא | פרסום ראשון

במשטרה מאמינים כי מדובר בעבירות שבוצעו על רקע עימותים של אסירים מארגון פשיעה עם שירות בתי הסוהר. ל"מעריב" נודע כי החשודים נמנים עם ארגונו של מיכאל טנסקי מאזור הדרום. נציין כי מדובר במקרה החמישי שבו נגרם נזק במכוון לרכב של שב"ס כאשר רק לפני כשלושה שבועות ב–13 באוגוסט, הוצת רכב של שב"ס באשדוד ושבוע קודם לכן הוצת רכב של השירות בבת ים. 

עוד עולה כי במקרה הראשון הוצת רכב של שב"ס בנוף ים ולאחר מכן בבאר שבע כך שהפעם עם תחילת הסבב השני של האירועים כשהמציתים חזרו לבאר שבע כדי לפגוע ברכב של שב"ס ולנסות להלך אימים על הארגון הם נתפסו על חם. כאמור מהחקירה עולה כי על פי החשד, ההצתות הן על רקע עימותים של אסירים אנשי ארגון פשיעה עם שירות בתי הסוהר.

החשודים נעצרו והובאו לחקירה במשרדי היחידה, בסיומה ובהתאם לממצאיה יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבימ"ש השלום בראשון לציון. חקירת האירועים החמורים הועברה לטיפול יחידת אתגר שמסתייעת כאמור ביחידה הטקטית של מג"ב וזאת נוכח רצף האירועים הלא פוסק והעובדה כי בין לבין בוצע ירי לעבר רכב של קצין שב"ס המתגורר בקריית אונו.