שני קטינים בגילאי 16-15 שלא נכנעו לאיומים שהפעילו כלפיהם שלושה קטינים אחרים בני גילם שדרשו מהם לשלם להם כספים, הותקפו על ידם בגינה ציבורית שבשכונת אם המושבות הוותיקה לא רחוק מתיכון אחד העם. שוטרים שהוזעקו למקום עיכבו את החשודים בתקיפה והם נלקחו לחקירה במשטרה.

תושבים באם המושבות מקימים כל זעקה. "כבר מסוכן להסתובב פה. אומרים שאחד הקטינים נחתך בידיו אבל לאן הגענו. ילדים פישרים בני 15 מרשים לעצמם לסחוט כספים ומי שלא נכנע נפגע ממש כמו ארגון פשיעה. יש לנו ילדות וילדים קטנים ואם לא בטוח להסתובב בסביבת הבית אז מה עוד אפשר לעשות. אמרות סיירות בטיחות אמרו שיטור עירוני ומסתבר כשהמשטרה חולה ויש מחסור בתקנים אז אין ביטחון אישי".

חוקרי מחלק הנוער של משטרת פתח תקווה פתחו במהלך הלילה שבין שבת לראשון בחקירה בעקבות דיווח שהתקבל אודות שני קטינים שהותקפו על ידי שלושה בני גילם בעת ששהו בגינה ציבורית בשכונת אם המושבות הוותיקה.

על פי החשד אחד הקורבנות נדרש לשלם לאחד החשודים סכום כסף בנסיבות שנחקרות ומשסירב לשלם את הכסף, הותקף הקורבן על ידי החשודים במכות ואגרופים. חברו שנזעק לעזרתו הותקף גם הוא על ידי החשודים שהחלו להימלט מהמקום. 

כתוצאה מהתקיפה פונה הקטין על פי גורמי רפואה במצב קל למרכז הרפואי בלינסון כשהוא סובל גם מחתכים בידו ומקורם נמצא בבחינה.  כאמור, חקירה מואצת שנוהלה במחלק הנוער בתחנת פ"ת הביאה כעבור מס' שעות לאיתור החשודים ועיכובם לחקירה.

בתום חקירתם שוחררו הקטינים למעצר בית והחקירה נגדם נמשכת.