רגע לפני יום הדין הספיק על פי החשד צעיר בן 30 תושב בית שמש להסתבך עם החוק עת נעצר בגין גניבת תווי קנייה בשווי עשרות אלפי שקלים לאחר שפרץ אל משרדי עמותה וכן גנב כרטיס אשראי באמצעותו ביצע רכישות עוד באותו הלילה.

בלי בושה: גנבה אייפון 14 מהחנות באמצעות השיניים | צפו
תושב כפר קאסם נעצר בחשד להונאה שביצע באמצעות דלקן ברכב ממשלתי

במהלך פעילות שוטרי יחידת השיטור העירוני של מחוז ירושלים במהלך הלילה במרכז העיר, אותר חשוד בהתפרצות למשרדי עמותה המסייעת לנזקקים, והוא נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת המשטרה לב הבירה.

על פי החשד, במהלך סוף השבוע פרץ החשוד אל משרדי העמותה ומשם גנב תווי קניה לחג בשווי מוערך של עשרות אלפי ש"ח, וכן כרטיס אשראי השייך לעובדת המקום שעמו ביצע כאמור מספר עסקות רכישה כבר באותו הלילה. 

עולה כי בעקבות דיווח על ההתפרצות למשרדי העמותה פתחה המשטרה בחקירה ובמהלכה נאספו ממצאים שסייעו לחוקרים להתחקות אחר זהותו של החשוד ופרטיו הופצו בקרב השוטרים במטרה לאתרו. ואכן, במהלך הלילה אותר החשוד במרכז העיר, נעצר והובל לחקירה במשטרה. 

בחיפוש שנערך ברשות החשוד, אותרו ונתפסו תווי קניה, טפסי הגרלה, כרטיסי אשראי ורכוש נוסף החשוד כגנוב. בסיום חקירתו נכלא החשוד והיום (שני) הוא יובא לבית משפט השלום בירושלים שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.