נער בן 14 נעצר ביום שני האחרון בחשד שביצע מעשים מגונים בנשים שהלכו ברחוב בירושלים. עפ״י החשד, לחלקן סיפר הנער כי קפץ עליהן עכביש ארסי, ועוד בטרם הבינו כי מדובר בבדיה - שלח את ידיו לעבר מקומות מוצנעים בגופן. בתוך כך, במשטרה פועלים לאתר קורבנות נוספים שנפלו קורבן למעשיו של החשוד.

"בוא תראה מה אעשה בילדות שלך": תושב ירושלים נעצר בחשד לאיומים על שוטר

על פי המשטרה, דפוס פעולתו הייחודי של החשוד הוביל את חוקרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים לביצוע מעצרו לחקירה בחשד שביצע מעשים מגונים כלפי צעירות, חלקן קטינות, במהלך הליכתן ברחוב בשכונת בית וגן בירושלים. מספר תלונות הוגשו במהלך השבועות האחרונים נגדו בתחנת המשטרה, כאשר במסגרת חקירתן של התלונות, נקשר החשוד גם למעשה נוסף שאירע בתחילת השנה, בשל דפוס הפעולה הזהה והייחודי שבו נחשד באחרונה.

מוקדם יותר השנה הוגשו במשטרה שתי תלונות, כשאחת מהן על מעשה מגונה כלפי קטינה בסמוך לביתה, בעת ששבה מהמוסד החינוכי. על פי החשד, עקב אחריה החשוד עד לפתח בניין מקום מגוריה, שם הוריד את לבושה התחתון וחשף את איבריה האינטימיים. בעקבות כך, החלה חקירה והחשוד במעשה נעצר לחקירה. לאחר שהושלמה חקירתו במשטרה, הועבר תיק החקירה לפרקליטות.

בשבועות האחרונים הוגשו במשטרה שלוש תלונות נוספת מפיהן של צעירה ושתי קטינות, שסיפרו כי בעת שהלכו בשכונה הבחינו בצעיר שהחל ללכת בעקבותיהן. גם במקרים אלו עפ״י החשד, פנה אליהן החשוד ושאל לגבי כתובת או משפחה באזור. באחד המקרים, הזהיר את הקורבן כי יש עליה עכביש ארסי והחל לשלוח את ידיו לעבר גופה תוך שימוש בכוח שנועד לגבור על התנגדותה וביצע כלפיה מעשים מגונים, ובמקרים האחרים ביצע את המעשים המגונים לאחר אותה פניה אליהן, ואז נמלט. 

חקירת המשטרה עודנה מתנהלת, וחוקרי תחנת מוריה בוחנים האם ישנם מקרים נוספים שטרם דווחו למשטרה ובעלי אותם מאפיינים או דפוס פעולה זהה.  מהמשטרה נמסר כי ככל וישנן קורבנות שהוטרדו באופן דומה על ידי החשוד באזור ירושלים, הן מתבקשות לפנות לתחנת המשטרה ולדווח על כך בהקדם.