שלושה אקדחים, כוונות צלפים, תחמושת ומחסנית מיוחדת בסגנון תוף המכילה 50 כדורים בקוטר 9 מ"מ נתפסו ברשותו של תושב שכונת הרכבת בלוד שנעצר על ידי כוח משימה מיוחד שהקים מפקד מחוז (ממ"ז) מרכז ניצב אבי ביטון לסיכול הפשיעה האלימה ברחוב הערבי ברמלה ולוד. 

מעצרו של החשוד התאפשר במסגרת פעילות אכיפה מבצעית מוגברת שביצעו שוטרי ובלשי היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב שפלה, יחד עם לוחמי מג״ב ויחידת הכלבנים של מחוז מרכז, למען בטחון תושבי המקום. במשטרת מחוז מרכז ממשיכים לנהל מאבק עיקש וחסר פשרות נגד שימוש והחזקה לא חוקית באמצעי לחימה בידי גורמים פליליים ואחרים. 

כאמור, הבלשים תצפתו על מתחם בשכונת הרכבת בלוד ועצרו לחקירה תושב המקום בשנות העשרים לחייו כשברשותו  תיק שחיפוש בו העלה שלושה אקדחים, מחסניות מיוחדות, כוונת צלפים ותחמושת רבה. בנוסף, ביצעו השוטרים חיפוש במתחם וחשפו אקדח נוסף ומחסנית בתוך מכולה.

כאמור, בכוונת המשטרה להביא היום את החשוד בפני בימ"ש בראשון לציון בבקשה להאריך מעצרו, בהתאם לממצאי החקירה. במשטרה מציינים כי "תפיסת אמצעי הלחימה היום מצטרפת לשורה של הישגים מבצעיים משמעותיים למען שלום הציבור הנורמטיבי, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז נגד מחוללי הפשיעה."