משטרת ראשון לציון מנהלת מצוד אחר עקבותיו של חשוד שתקף קשישה בשנות ה–70 לחייה וביצע בגופה מעשה מגונה, ורק בשל זעקותיה הרמות שהחרידו את שכונת מגוריה נס החשוד על נפשו והותיר את הקשישה המומה, מושפלת ובוכה. 

מסר על הלחימה: גרפיטי צויר על על ביתו של ח"כ מהליכוד
אונס והתעללות אכזרית: העדויות המטלטלות של ניצולי השבת השחורה

בעקבות האירוע, מנהלים במשטרה חקירה המתבססת בשלב הזה על מידע מודיעיני וכן ממצאים טכנולוגיים שנאספו מהזירה ועל פי הידוע זהותו של החשוד ידועה למשטרה ונעשים מאמצים לאתרו.

מדובר באירוע חמור שאירע ביום ראשון, 5.11, סמוך לשעה 23:15 בלילה בעת שמ' (שמה המלא שמור במערכת) שבה לביתה בשכונת נווה ים בראשון לציון מביקור אצל בנה.

תיעוד של החשוד (צילום :מצלמות אבטחה)

"אמא שלי הגיעה הביתה וממש כשעמדה בפתח ביתה הגיח מאחוריה אלמוני שפסע ברחוב לכאורה בתמימות עם כפכפים", מספר בנה שנתוודע במקרה לאירוע החמור. "הוא לפת את גופה מאחור, נצמד אליה וביצע מעשים מגונים אלימים. אמא שלי צרחה עד שנשמתה כמעט יצאה, החשוד חבט בראשה וברח מהמקום. רק בשל הצרחות שלה היא הצליחה להניס את החשוד והשכנים נזעקו לעזרתה. הם מצאו אותה כואבת והמומה בפתח ביתה והם שהזעיקו את המשטרה למקום".

"אמא לא רצתה לספר לי על האירוע מהבושה, אבל הבן שלי והבת שלי נחשפו לסרטונים שהופצו בשכונה בשל הפאניקה שהאירוע הזה גרם וכן נוכח ההודעה של השוטרים שמסתובב סוטה בשכונה ויש להיזהר, ורק כשהבן שלי בא לבקר את ההורים שלי והוא אמר להם להיזהר כי יש מקרה שזקנה הותקפה. ההורים שלי נותרו בהלם, הביטו בבן שלי ואמא שלי אמרה לו 'הזקנה זו אני'. הוא נחנק כמעט ורץ לספר לי. המשטרה חייבת לעצור את החשוד הזה שמסוגל לפגוע בקשישה בצורה כזאת. אין לי ספק שמדובר בחולה נפש שמקומו אינו בקרב החברה והקהילה. הוא מסוכן, פשוט חייב להיעצר".

ראש עיריית ראשל"צ, רז קינסטליך, שוחח עם התושבת והבטיח שידאג לתאורה נוספת ואף לעוד מצלמות באזור.

ממשטרת ישראל נמסר: "עם קבלת התלונה ותיעוד המקרה, פתחה המשטרה בחקירה תוך ביצוע סריקות ופעולות טכנולוגיות לאיתור החשוד ומיצוי הדין".