הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר

  • הכירו את: גלית כהן הפקות אירועים - מפיקת אירועים מקצועית בעלת ניסיון רב שנים בהפקות אירועים משפחתיות ועסקיות. 
  • שנת הקמה: לפני כ-15 שנים. 
  • מי עומד מאחורי: בעלת העסק היא גלית כהן, מפיקה ומנהלת אירועים מכל סוג שהוא במשך שנים רבות ומי שמעידה על עצמה כי "הגשמת חלומות זה הייעוד שלי".
  • איך השפיעה עליכם המלחמה: "כל העסק נעצר בבת אחת, ההפקות לאירועים עסקיים בוטלו, מקדמות הוחזרו ואנחנו לא רואים צפי לחזרת השוק לפעילות. גם אירועים משפחתיים כמו חתונות צומצמו באופן חריג. מי שחוגג עושה זאת בבית כנסת או בבית ובנוכחות משפחה וחברים קרובים בלבד.
  • מי הנפגעים הישירים: "בראש ובראשונה כל הלקוחות, הן העסקיים והן פרטיים, שחלמו וציפו לאותם אירועים. בנוסף, כל נותני השירות שעובדים מולי כבר שנים כמו בעלי האולמות וגני האירועים, מאפרות, תקליטנים ובכלל, כל נותני השירות בתחום שלנו".
  • מה המסר שלנו למי שקורא: "בימים אלו אני משקיעה את כל כולי בהתנדבות. אני מסייעת לזוגות שבכל זאת בוחרים לערוך חופה ולהקים בית בישראל בכל מתכונת שהם בוחרים. רבים פונים אליי ואני עוזרת לכל אחד באהבה גדולה ומתוך תחושת שליחות, גם ללקוחות שלי וגם לזוגות שפונים אליי. אנחנו עם חזק שהתגלה במלוא תפארתו וגדולתו במלחמה הנוראה הזו . כל שביב קטן של אור יתווסף לאבוקה ענקית שתאיר ותביא את הניצחון לעם ישראל. אני מאמינה שהאור הזה יוביל את חיילינו הביתה בגאווה ואת החטופים למשפחותיהם במהרה".
  • איך יוצרים קשר: גלית כהן, נייד: 054-6402225, אתר: https://www.galitcohen.co.il 

גלית כהן והצוות שלה (צילום: אוהד רמתי)
גלית כהן והצוות שלה (צילום: אוהד רמתי)

ליריד העסקים הוירטואליים - הפרויקט של התאגדות העסקים הקטנים

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected]  
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).

הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר