הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר

  • הכירו את: WENTOUR – חברה המציעה חבילות נופש ומרפא באתרי נופש מפנקים ברומניה. החברה מארגנת ומלווה קבוצות מאוכלוסיית הגיל השלישי לריזורטים שברומניה לצורכי טיפולים טבעיים, כמו גם טיולים בזמן הפנוי. במשך השהות באתרי הנופש, שהות של כשבועיים, התיירים מקבלים, בהתוויית רופא מקומי ועל פי מצבו הבריאותי של כול אחד, 3-4 טיפולים מדי יום והם זכאים לתפנוקי המלון וטיולים באזור, גם במהלך סוף השבוע.
  • שנת הקמה: מדובר בחברה צעירה שהוקמה ביוני 2021.
  • מי עומד מאחורי: יוסי ונגר, סוכן נסיעות ומנהל טיולים מוסמך לחו"ל. ונגר הינו בעל ידע וניסיון מעמיקים באשר לאתרי הנופש והתיירות ברומניה, בקיא במגוון הטיפולים הקיימים ובעל הבנה בבחירת מסלולים המתאימים לגיל השלישי.
  • איך השפיע עליכם המלחמה: "ברגע שחברות התעופה הודיעו על הפסקת הטיסות ליעדים הנבחרים בעקבות המלחמה, בוטלו כול המחזורים שתוכננו לחודשי דצמבר 2023 וינואר 2024. גם הטיולים המיועדים לחודש פברואר 2024 עדיין מוטלים בספק".
  • מי הנפגעים הישירים: "כלל הלקוחות שלנו שתכננו וציפו לצאת בשלושת החודשים הקרובים לטיול וכמובן גם העסק שאינו פעיל כלל בתקופה זו".
  • מה המסר שלנו למי שקורא: "קשה לחשוב עכשיו על חופשה, אבל הנפש מאוד רוצה אותה והזמן לכך יגיע. חברת WENTOUR מחזקת את כלל כוחות הביטחון בישראל. אנו רוצים להודות לכם על כך שאתם מגינים באומץ על המדינה, על השירות המסור והמוסריות הגבוהה. אנו יודעים שהימים האחרונים היו קשים לכם, ואנחנו רוצים להבטיח לכם שגם אנחנו כאן בשבילכם. אנחנו כאן כדי לתמוך בכם בכל צורה אפשרית בתחום העיסוק שלנו.
     
    לאחר שתסתיים המלחמה, אנו מתכננים להציע חבילות לשיפור הבריאות וחיבוק הנפש. חבילות אלו יכללו פעילויות גופניות, טיפולים בריאותיים, טיולים בנופים "עוצרי נשימה", אך משפרי נשימה, אירועי תרבות ופנאי, מפגשים חברתיים ועוד. אנו מאמינים שחשוב לדאוג לבריאותם הגופנית והנפשית של כוחות הביטחון ושל האזרחים שחוו את הזוועות הן באופן ישיר והן בעקיפין. המטרה שלנו היא לסייע בשיקום ולשחרור מהלחץ ומהמתח של תקופת המלחמה, ולחזור לחיים נורמליים. אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף על חבילות לשיפור הבריאות וחיבוק הנפש, אנא פנו אלינו."
  • איך יוצרים קשר: [email protected]https://www.facebook.com/IosyWenger |
    https://www.wentour.co.il/https://www.youtube.com/channel/UCAMWmYtKbMN126Huv-tgpFQ  

WENTOUR – חברה המציעה חבילות נופש ומרפא באתרי נופש מפנקים ברומניה (צילום: צילום פרטי)
WENTOUR – חברה המציעה חבילות נופש ומרפא באתרי נופש מפנקים ברומניה (צילום: צילום פרטי)

יוסי ונגר (צילום: צילום פרטי)
יוסי ונגר (צילום: צילום פרטי)

ליריד העסקים הוירטואליים - הפרויקט של התאגדות העסקים הקטנים

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected]  
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).

הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר