לאחר שזה קרה למספר נשים בשכונת הדר גנים בפתח תקווה, גבר, בעל חזות חרדית ומבטא אמריקאי כבד, נעצר הבוקר (שני) לאחר שהטריד בשעת לילה מאוחרת נשים בשכונה. הוא התדפק על דלת ביתן ולפחות באחד המקרים אף ניסה לכפות את עצמו ולהיכנס בכוח לביתה של אחת המתלוננות.

פעיל השכונה ירון קדושים, יצר קשר בהול עם קצין המודיעין של התחנה בעקבות פנייה של אחת הקורבנות אליו. קידושים עדכן אותו בפרטי זהותו של החשוד ובמקום הימצאו, ובלשים שיצאו למקום ביצעו את מעצרו.

"אני לא באה להפחיד אבל קרה לי עכשיו דבר מלחיץ ממש!", כתבה אחת הנשים בקבוצת הוואטסאפ של נשים בשכונה על מה שהתחולל בכניסה לביתה סמוך לחצות, "יצאתי רגע לחדר המדרגות וראיתי שעולה איזה בן אדם. נכנסתי וסגרתי את הדלת ואז הוא דפק אצלי".

"התלבטתי, ובסוף פתחתי טיפה" היא ממשיכה לכתוב, "הוא אמר לי במבטא אמריקאי כבד שהוא רעב ורוצה קצת גבינה... סגרתי את הדלת והלכתי להביא לו כסף. הוא אמר שהכול סגור והוא רוצה גבינה. הבאתי לו גבינה עם קרקרים וכפית, והוא שאל אם אפשר להיכנס לאכול. אמרתי שילך לבית הכנסת, ואז הוא התקרב בפסיעה אחת ממש גדולה לכיוון הכניסה ובא לדחוף את הדלת. בתושייה של שניה טרקתי את הדלת כשכולי רועדת. הוא המשיך לדבר מאחורי הדלת ואמר שהוא גרוש 11 שנים, שהוא מחפש אישה, ושאכניס אותו". בשלב הזה עזבה האישה את אזור הכניסה לביתה ונכנסה לחדרה כשהיא מבוהלת  ומפוחדת.

מאוחר יותר כשהתעשתה, שיתפה כאמור את חברותיה בוואטסאפ על שאירע, תוך שהיא מוסיפה פרטים על זהותו של האיש: "הוא די גבוה, עם חליפה ארוכה, כובע עגול וזקן מג'ונג'ן. עם מבטא אמריקאי כבד, ואצבעות ידיו פצועות. תיזהרו, כי זו היתה חוויה מזעזעת".

לא היה מדובר באירוע חריג. מבדיקה ראשונית עלה כי החשוד ביצע מעשים דומים אצל מספר נשים באותה שכונה ועורר בהלה רבה בשכונה.  כאמור, בעקבות פרטים שהעביר קדושים, הגיעו בלשים למקום וביצעו את מעצרו של החשוד, שהובל לחקירה.