הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר

  • הכירו את: ״ארז קרמיקה ומטבחים מעוצבים״.
  • שנת הקמה: 2022
  • מי עומד מאחורי: אדיר, אמנון וארז הם הבעלים של המותג ״ארז קרמיקה ומטבחים מעוצבים״. השלושה חברו יחדיו, שילבו ידע, מקצועיות וניסיון. מטרתם להעניק ללקוח שרות מצוין משלב התכנון, עיצוב, ביצוע ואספקה, תוך מתן מוצר איכותי העונה לצרכיו של הלקוח. אולם התצוגה ממוקם בראשון לציון סמוך לאיקאה ומשלב את שני העולמות - עץ וקרמיקה.
     
    באולם התצוגה תוכלו להתרשם ממגוון הריצופים, חיפויי קיר, פרקטים, כלים סניטריים, ברזים וארונות אמבטיה. במחלקת המטבחים תוכלו להיוועץ עם מעצב פנים ולתכנון את המטבח המושלם עבורכם תוך בחירת חומרים מהמגוון הרחב המוצע חזיתות בצבע, פורמייקה, פולימר ועוד. כמו כן, עומדים לרשותכם מגוון רחב של מוצרי חשמל למטבח ממיטב החברות הבינלאומיות כגון: סמג, גורנייה ואסקו. תוכלו לבחור משטחי מטבח דקטון, שיש קיסר, למינם, סיילסטון.
  • איך השפיעה עליכם המלחמה: תנופת העסק, אשר נמצא בחיתוליו, ספגה מהלומה. כך, גם בפיתוח קשרי אדריכלים אשר אף הם נותרו ללא תעסוקה. נראה כי בשל המלחמה הקהל הישראלי עצר שיפוצים, הן שהחל והן שתכנן, כך שעבודת עיצוב הפנים העתידית תקועה גם היא.
  • מי הנפגעים הישירים: מלבד הפגיעה בהכנסה של העסק, נפגעה פרנסת העובדים. מעבר לכך הופסקה עבודת הבניה לאלתר, ועל כן הלקוחות נותרו ללא בנאים, הסחורה עבור לקוחות ארז קרמיקה ומטבחים מעוצבים, ממתינה במרלו״ג החברה עד לקבלת אור ירוק מהלקוחות. 
  • מה המסר שלנו למי שקורא: "ברור לנו שעם ישראל כולו מצוי כעת בשעה קשה וחסרת וודאות. יחד עם זאת, אנחנו מאמינים באזרחי ישראל ובחוסנם ומקווים כי בבוא העת ישובו מעצבי הפנים וקהל הלקוחות לרכוש ולבצע עסקאות מול עסקים המייצרים בישראל כחול-לבן. אנחנו בטוחים כי אז העסק שלנו יתרומם להצלחה. אנו מצפים וערוכים לכל עסקה קטנה וגדולה ומקנים פגישה עם מעצב פנים ללא עלות נוספת. מקווים לראות את כולכם בקרוב באולם התצוגה שלנו".
  • איך יוצרים קשר:
    פייסבוק: https://www.facebook.com/profile.php?id=100089920179135
    אינסטגרם: https://www.instagram.com/erez.ceramics/
    טלפון: 052-4402412

״ארז קרמיקה ומטבחים מעוצבים״. (צילום: צילום עצמי)
״ארז קרמיקה ומטבחים מעוצבים״. (צילום: צילום עצמי)

ליריד העסקים הוירטואליים - הפרויקט של התאגדות העסקים הקטנים

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected]  
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).

הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר