בית המשפט האריך היום (רביעי) את מעצרם של שלושה חשודים בסחר בסמים: בן 19 מירושלים, בן 20 מבית"ר עילית, ובן 22 מתל-אביב. שלושת החשודים נעצרו בימים האחרונים על ידי בלשי היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב ציון, וזאת לאחר שנמצאו ברשותם חומרים החשודים כסמים, כרטיסי גירוד, וסכומי כסף בסך אלפי שקלים, שחלקם אף הוסתרו בדירה שכורה בעיר.

החשוד בן ה-19 מירושלים נעצר אתמול על ידי בלשי יל"פ ציון בשכונת רמות שבעיר, לאחר שאלו הבחינו בו במראה מעורר חשד כשנטל שקית גדולה ממקום מסתור. הוא נכנס אל רכבו ועזב את המקום, והם נסעו אחר הרכב וכשעצרו אותו נידף ממנו ריח חזק של סמים. ברכב אותרה שקית גדולה שהכילה חומר שחשוד כקנאביס וחשיש במשקל של למעלה מק"ג בתצורות שונות - עוגיות, סיגריות אידוי, "אצבעות" חשיש, שקיות חלוקה ועוד. כמו כן, ברשות החשוד נתפס סכום כסף בסך אלפי שקלים.

הממצאים שנתפסו בפעילות בלשי יל''פ ציון (צילום: דוברות המשטרה)
הממצאים שנתפסו בפעילות בלשי יל''פ ציון (צילום: דוברות המשטרה)

בהמשך הפעולה של הבלשים נעצר גם חשוד בן 20 מבית"ר עילית, שלפי החשדות שכר דירה בצפון העיר ירושלים במטרה לאחסן בה את הסמים, וממנה להערכת המשטרה סיפק חומר לחשוד בן ה-19 וכך גם לסוחרים נוספים.

בחיפוש בדירה, אותר חומר רב החשוד כסמים מסוגים שונים, במשקל של למעלה מ-15 ק"ג. בין החומרים שאותרו היו מאות שקיות חלוקה המכילות חומר שחשוד כקנאביס ומריחואנה במשקל כולל של למעלה מ-3.5 ק"ג, עוגיות שמן קנאביס, קופסאות המכילות קנאביס במשקל של למעלה מ-7 ק"ג, "פלטות" ו"אצבעות" חשיש, ושקית גדולה שהכילה כרטיסי גירוד ובהם הנחות לקניות סמים.

אלו מצטרפות למעצר שנעשה ביום שני, של חשוד בן 22 מתל אביב שנעצר בגין בעבירות סחר בסמים, לאחר שגם רכבו נעצר על ידי בלשי היל"פ ובחיפוש שערכו אותר חומר החשוד כקנאביס וחשיש במשקל כולל של למעלה מ-2 ק"ג בתצורות שונות: עשרות שקיות חלוקה, עוגיות, "אצבעות" חשיש ועוד.

שני החשודים מירושלים נעצרו לחקירה, והובאו הבוקר בפני בית המשפט, שהורה על הארכת מעצרם ב-6 ימים. זאת לטובת מיצוי החקירה בעניינם. החשוד מתל אביב הועבר לחקירה ובית המשפט האריך הבוקר את מעצרו בשלושה ימים, לטובת המשך החקירה בעניינו.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול כנגד נגע הסמים, בדגש על לסוחרי ומפיצי הסמים בניגוד לחוק".

הממצאים שנתפסו בפעילות בלשי יל''פ ציון (צילום: דוברות המשטרה)
הממצאים שנתפסו בפעילות בלשי יל''פ ציון (צילום: דוברות המשטרה)