בית משפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרו של גיא תירם מכפר יונה עד מחר (שלישי), זאת לאחר שנעצר בחשד להטרדה מינית וביצוע מעשים מגונים בשוטרת שהגיעה לטיפול בקליניקה של רפואה אלטרנטיבית. תירם נעצר בסוף השבוע האחרון לאור תלונה של המטופלת ממנה עלה כי בין תירם למשפחת המטופלת נוצר קשר אישי לכאורה.

גיא תירם בן ה-39 הוא מטפל אלטרנטיבי בעל קליניקה פרטית "מרכז תירם - רפואה אלטרנטיבית פורצת דרך". על פי החשד, אחת מן המטופלות שלו הייתה כאמור שוטרת שהגיעה אליו בשל מצב נפשי קשה אחרי שבעלה טופל אצלו בעבר. השוטרת, טוענת כי תירם פגע בה מינית לכאורה ובטיפול האחרון אף בעל אותה בניגוד להסכמתה במסווה של מטפל מול מטפלת, זאת כחלק מהטיפולים שהוא מעניק לה לכאורה.

בתלונה שהגישה השוטרת, נטען כי בחודש מאי האחרון במסגרת טיפול שעברה תירם בעל אותה בניגוד להסכמתה. אחרי תקופה קשה שעברה התעשתה וסיפרה לבעלה על מה שעולל לה החשוד ומיד לאחר מכן מיהרה לתחנת המשטרה והגישה תלונה מסודרת, אשר במהלכה גוללה את מה שעבר עליה בתקופת הטיפול ובעיקר שני הטיפולים האחרונים.

בחקירתו טען תירם, כי אחרי אותו טיפול המטופלת שלחה אליו גם את אימה לטיפולים ועוד קודם לכן נרקם קשר אישי בין המשפחות כשהוא ומשפחתו בילו עם המטופלת ובני משפחתה לרבות בעלה וילדיה.

השופטת רבקה ארד מבית משפט השלום בפתח תקווה, סברה כי קיימת תשתית ראייתית לכאורה לביצוע העבירות על ידי החשוד והאריכה כאמור בשישי האחרון את מעצרו בחמישה ימים ועד למחר בבוקר.