בית משפט השלום בת"א גזר על עודד שכנאי, שותפו של מי שכיום ממונה על החטופים והנעדרים, גל הירש, תשעה חודשי מאסר וקנס בגובה 900,000 שקלים. כזכור, שכנאי הורשע בהתאם להודאתו בביצוע עבירות מס במסגרת פרשת "דיפנס שילד".

במסגרת הסדר טיעון, הודה שכנאי בכתב אישום מתוקן, שהוגש על ידי פרקליטות מיסוי וכלכלה. מכתב האישום עולה שבין השנים 2009-2007 פעל שכנאי, בשותפות עם גל הירש, יניב אדם ומיכאל בנימיני, למתן שירותים שונים עבור משרד ההגנה בגיאורגיה. שכנאי פעל בגיאורגיה, בין היתר, באמצעות חברה פנמית שבבעלותו בשם "ארטיסטי".

במהלך 2008-2009 הכנסות החברה, שנאמדו בכ-5.4 מיליון שקלים, הועברו לחשבונות בשוויץ, ללא ששכנאי דיווח עליהן למס הכנסה ותוך שהוא עורך דו"חות מס לא נכונים בהם השמיט הכנסות עליהן נדרש לדווח. בנוסף, מסר שכנאי ידיעות לא נכונות לגבי עניינים המשפיעים על חיובו במס.

בית המשפט קיבל, כאמור, את ההסדר שבין הצדדים וגזר על שכנאי 9 חודשי מאסר, שירוצו על דרך של עבודות שירות, מאסר על תנאי וקנס בגובה 900 אלף שקלים.
 
במסגרת גזר הדין ציין השופט איתן קורנהאוזר: "העבירות בהן הורשע הנאשם פוגעות בערך תשלום מס אמת החיוני לניהול המשק, בערך השוויון, ואף באמון הציבור בשלטון החוק. מעשי הנאשם פגעו בערבות ההדדית, בקופה הציבורית, ובכך גם בשירותים שניתן לספק לציבור...".