פרקליטות מחוז חיפה הגישה לאחרונה כתב אישום נגד תושב כפר קרע בגין שוד בנסיבות מחמירות, במסגרתו שדד מדוד שלו את כספי החתונה של בתו.

על פי כתב האישום, השודד הוא אחיין של המתלונן. בין המתלונן לאביו של השודד יש סכסוך על זכויות בקרקע אשר מתברר בבית משפט בימים אלה.

בסוף חודש נובמבר, התקיימה חתונה של בתו של המתלונן באולם אירועים בבקה אל-גרביה. בסמוך למועד החתונה, השודד תכנן עם אנשים נוספים לשדוד את המתלונן תוך הפעלת אלימות ושימוש בנשק קר.

בלילה, לאחר החתונה, המתלונן חזר לביתו כשהוא מחזיק שקית עם כסף שהתקבל מהאורחים בחתונה. השודד ארב עם האנשים הנוספים לדודו, כשהם מצוידים באלה ואגרופן.

כשהמתלונן ירד מרכבו, השודד הגיע לרכבו של המתלונן ואמר לו "תביא את הכסף ואת הפלאפון". השודד חסם את המתלונן, וחטף ממנו מעטפה, ובה 5,000 ש"ח.

במהלך האירוע נכנס אחד משותפיו של השודד אל הרכב והחל להכות את המתלונן עם האגרופן באזור הראש והגב. החבורה החלה לתקוף את דודו של השודד באגרופים ובאלה. כתוצאה ממעשיו של השודד וחבריו, המתלונן איבד את ההכרה ונגרם לו חתך בראש וכאבים בחלקים שונים בגוף.

השודד ללא עבר פלילי, אך הפרקליטות מבקשת לעצור אותו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, בין היתר "נוכח החשש ששחרורו יוביל לשיבוש הליכים והתחמקות מהליכי השפיטה". החשש משיבוש הליכים קיים בעיקר לאור כך ששותפיו לפשע של השודד לא אותרו.