עמיקם שורר, שהחזיק בתפקידים בכירים בחברת יורוקום, שהייתה בבעלות שאול אלוביץ', המשיך הבוקר (שלישי) בעדותו בתיק 4000, במסגרת משפט ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

כל העדכונים:

בתחילת החקירה התייחס עו״ד חן לאופן שבו החוקרים ניסו להביאו, בשורה התחתונה, לחתום על הסכם עד מדינה, בין היתר בהשוואתו לרוצחים ולגנבים, שימוש בכלי המעצר ו׳שהכל יהיה מרוח בעיתונים׳, ושאתה צריך ׳לעשות המתמטיקה׳, שהיא תיק בזק שבו יש לכאורה ראיות, לעומת התיק הזה שבו אין ראיות׳.״

שורר: ״כן״. 
עו״ד חן המשיך: ״ומילות הפרידה שלך מהחוקרים, אפילו אחרי 9 ימי מעצר קשים, הם על כך שלא הבנת מה אתה עושה שם ושאתה ׳בשום אופן לא נטלת חלק לא במישרין ולא בעקיפין, בתיק הזה כלומר 4000, עסקת יס, הוועדה, בהקשר הזה אני לא יודע מה אני עושה כאן׳. אמרת לחוקרים ׳אני יושב וחושב, 9 ימים ישבתי וחשבתי ואני לא מבין מה אני עושה כאן, אני אומר לך אמיתי׳, וזה מחזק את זה שאתה בשיח מדם לבך, בצורה אותנטית, וכל מילה היא מדם לבך. אמת?״. 
שורר:  ״בדיוק״. 
בהמשך הציג עו״ד חן בבית המשפט דברים שאמר לחוקריו בזמן מעצרו לפיהם איבד אמון במערכות החוק שכן ׳ב-99% יש להם אג׳נדה׳ וכי הם מייצרים מציאות מדומה. נכון?״. 
שורר: ״נכון״. 

עו"ד חן חשף כי אפילו אימו של שורר נלקחה לחקירה, אשה כבת 80, אשר נלקחה לחקירה ונחקרה בין היתר על חייה האישיים ומצבה הכספי. עו״ד חן הציג את הדברים בבית המשפט אולם ביקש שלא להקריא את הדברים הקשים בקול רם, וגם הרכב השופטים ביקש להוריד את המסמך מעל המסכים בבית המשפט. חן: ״האירוע השערורייתי כאב לך מאוד, נכון?׳
שורר: ״נכון״.