שני חשודים נעצרו במעורבות בירי וניסיון לרצח של נהג משאית ממשפחה יריבה, נעצרו הבוקר (שני) בלוד. זאת לאחר שעל פי החשד ירו לעבר נהג המשאית על רקע פלילי. השוטרים הצליחו לעצור אותם בעת שניסו להימלט מהזירה על גבי אופנוע והתנגשו בניידת המשטרה, ופונו באורח בינוני.

השנה המדממת בחברה הערבית: מספר הקורבנות גדל, מספר פענוחי המקרים ירד

החשודים, תושבי פרדס שניר מלוד בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו בשעות הבוקר על ידי שוטרי תחנת רמלה, כשברשותם נתפס האקדח באמצעותו בוצע הירי. כאמור, השניים נעצרו לאחר שהתנגשו בניידת המשטרה בכביש 200 כשברשותם נתפס אקדח, מחסנית מיוחדת ותחמושת והם פונו באורח בינוני אל המרכז הרפואי הסמוך.

מדובר בפעילות כחלק מכח המשימה שהקים מפקד מחוז המרכז במשטרה ניצב אבי ביטון בניסיון לסיכול ומיגור הפשיעה ברחוב הערבי. עולה כי כח משימה מיוחד של מחוז מרכז, המשלב מערכי סיור, בילוש, תנועה וחקירות יחד עם לוחמי יס"מ ומג"ב, פועל מבצעית בערים המעורבות רמלה ולוד, לסיכול הפשיעה האלימה ברחוב הערבי ותפיסת אמצעי לחימה המוחזקים בניגוד לחוק.

במשטרה מציינים כי פעילות זו מצטרפת לשורה של פעולות. מפקד המחוז אמר: "נמשיך באכיפה עוצמתית בכל המישורים, על מנת לנטרל כל איום שנשקף לציבור הרחב ולשוטרים, כאשר הנחתי לשלב ולהפעיל כל העת את כלל מערכי המשטרה המקצועיים והיחידות המיוחדות, במישור המבצעי, החקירתי, הטכנולוגי והמודיעיני. תושבי השכונות הללו ברמלה ולוד דורשים שירותי משטרה ומחובתנו לעשות כל שניתן, כדי שיוכלו לנהל אורח חיים תקין ובטוח, תוך נטרול מחוללי הפשיעה וכליאתם אחר סורג ובריח".