הותר לפרסום: תושבת נס ציונה כבת 50, העובדת במשרד החקלאות, ותושבת ראשון לציון כבת 50, עובדת חברת קבלן באותו המשרד, נעצרו היום (ראשון) במסגרת פרשיית מרמה והפרת אמונים בשווי יותר ממיליון שקלים.

יחידת ההונאה והפשיעה המקוונת במחוז מרכז פתחה לפני מספר חודשים בחקירה סמויה נגד תושבת נס ציונה, לאחר שהתקבל דיווח מהמשרד הממשלתי בו עובדת, בדבר חשד לשורה של עבירות מרמה והפרת אמונים שמבצעת החשודה יחד עם החברה שנבחרה לספק שירותי ניקיון ואחזקה למשרד.

על פי החשד, במשך מספר שנים נהגה החשודה לאשר תשלומי שכר לקרובי משפחתה, כך שיירשמו כעובדי החברה הקבלנית מבלי שבצעו עבודה בפועל, ואף הוציאה ע"כ חשבוניות. עם התפתחות החקירה, עלה כי על פי שיטת ההונאה, השתיים הנפיקו משכורות למגוון עובדים פיקטיביים לאורך שנים, כאשר התשלום נחלק על פי החשד בין החשודה, ה"עובד" ואחראית העובדים בחברת הניקיון.

החקירה התבצעה בשיתוף פעולה עם המשרד  הממשלתי הנוגע והבוקר, עם מעצרם של החשודים, עברה החקירה לשלב הגלוי. בהתאם לממצאי החקירה וצורכיה, בכוונת המשטּרה לבחון הבאתן לדיון בבימ"ש בבקשה להאריך את מעצרן.

ממשרד החקלאות נמסר: "בעקבות חשד שעלה במשרד בקשר להתנהלות לא תקינה, לכאורה, פנה המשרד למשטרה לבדיקת הנושא. בעקבות חקירת המשטרה נעצרו היום עובדת המשרד ועובדת קבלן בחשד לעבירות מרמה".