בית משפט השלום בירושלים קבע במסגרת הסכם פשרה כי המשטרה תפצה ב10,000 ₪ קטין יהודי ומשפחתו אשר נעצרו לפני שנתיים בחג השבועות בעת ששהו בביתה של משפחה יהודית בשכונת בית חנינה. משפחתו של הקטין הגיעה לבית יחד עם יהודים נוספים ע"מ לשמור עליו מפני שכניהם הערבים עקב נסיעתה של המשפחה המתגוררת במקום לחג. 

זמן קצר לאחר הגעתם של היהודים למקום החלו תושבי השכונה הערבים ליידות אבנים ולירות זיקוקים לעבר הבית בו שהו היהודים. היהודים הזעיקו את המשטרה שהגיעה רק לאחר כשעה למקום ומיד הורתה לכל נושאי הנשק במקום למסור את נשקם בטענה כי ביצעו ירי לעבר הפורעים הערבים ולהתלוות אליהם לתחנת המשטרה. אביו של הקטין עוכב אף הוא ונאלץ למסור את נשקו. מאחר שלא רצה להשאיר את בנו לבד למול יידויי האבנים לקח האב את בנו עימו לתחנת המשטרה תוך שניידת המשטרה סופגת מטר של אבנים וסלעים. 

בדרכו לתחנת המשטרה ייצר אביו של הקטין קשר עם עו"ד נתי רום מארגון חוננו וזה הגיע לתחנת המשטרה ע"מ לספק לו ייעוץ משפטי. עו"ד רום הציע לאביו של הקטין כי ישגיח עליו עד תום חקירתו אולם נדהם לגלות כי גם הקטין מוגדר כעצור. תחילה אמרו השוטרים לקטין כי הוא מוסר עדות פתוחה אולם לאחר מספר שעות הודיעו לו כי הוא נחקר באזהרה בחשד לקשירת קשר לירי בשטח בנוי. במהלך החקירה שנעשתה בשעת לילה מאוחרת בניגוד לחוק הנוער לא הורשה עו"ד רום להיכנס לחדר ע"מ לסייע משפטית לקטין. לאחר החקירה לקח החוקר את הקטין לצילום והטבעת טביעות אצבע תוך חילול קדושת יום טוב ובניגוד גמור לנהלים.  

הקטין ואביו הוחזקו בתחנת המשטרה עד לשעת בוקר מוקדמת אז נשלחו למעצר בית של יומיים. עו"ד רום פנה לבית המשפט וערער על מעצרם ובית המשפט הורה על שחרורם. לאחר האירוע הגישו הקטין ומשפחתו תביעה כנגד המשטרה על התנהלותה כלפי הקטין ואביו בסף 30,000 באמצעות עו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו. לפני מספר ימים הודיעו הצדדים לבית המשפט כי הגיעו להסכם פשרה במסגרתו תפצה המשטרה את משפחתו של הקטין בסכום של 10,000 ₪. 

עו"ד מנשה יאדו מסר: "זהו פסק דין שני בתוך כחצי שנה בלבד כנגד אותה תחנת משטרה בשני מקרים בהם הותקפו קטינים שהותקפו ע"י ערבים ונעצרו שלא כדין ע"י המשטרה במקום שהמשטרה תסייע להם להיחלץ מהמתקפה. אנו מקווים כי המסקנות מאירועים אלו יופקו והיחס כלפי אותם נערים ישתנה".

ממשטרת ישראל נמסר: "לצד חובתה של המשטרה לפעול לחקירת מקרים בהם עולה חשד לביצוע עבירה פלילית וביצוע כל פעולות החקירה הנדרשות לצורך הגעה לחקר האמת, אנו פועלים להקפדה על זכויותיהם של נחקרים ובפרט ככל שמדובר בקטינים. מדובר במקרה שהתרחש לפני כשנתיים בסמוך לכניסת השבת, אז בעקבות דיווח במשטרה על אדם שאיים בנשק מתוך רכב עוכבו לחקירה יושבי הרכב בהם הצעיר. מאחר והיה עד ראייה למקרה ולא ניתן היה לזהותו בשטח עוכב אל התחנה ושם נגבתה עדותו, ובסיום שוחרר לדרכו ללא תנאים. ההליך בעניין דרישת הפיצוי נוהל בבימ״ש ע״י הפרקליטות".