פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אייל אפרגן (54) מכרמיאל לאחר שהתחזה לעבריינים מוכרים וסחט עשרות אלפי שקלים מאנשים ברחבי הארץ.
 
מכתב האישום שהגישה עו"ד הילה דרימר – יאיר מפרקליטות מחוז דרום עולה כי במספר הזדמנויות יצר אפרגן קשר עם בעלי עסקים ואנשים פרטיים מרחבי הארץ, הזדהה בפניהם בכזב בשמות של אנשים המוכרים בציבור כעבריינים וחברי ארגון פשע וסחט מהם כספים. כך לדוגמה יצר אפרגן קשר עם בעל עסק מנהריה הציג את עצמו כ"שמוליק הרוש" ודרש 3,000 ₪ בכדי לשחרר ממעצר בחור שלו, המתלונן שנבהל השיב לו בפחד שהוא מסכים. בסמוך לכך התקשר אפרגן בשנית ואמר למתלונן כי הוא זקוק ל 6,000 ₪ ולא 3,000 ₪ כפי שחשב. המתלונן השיב שאין באפשרותו למשוך את מלוא הסכום והבטיח לנסות להשיג כ 4,500 ₪. 

לאחר שהשיג סכום זה הנחה אותו אפרגן להגיע לתחנת מוניות שם ניגש אליו אפרגן או מי מטעמו ואסף את הכסף. יום למחרת, התקשר אפרגן למתלונן פעם נוספת ודרש 10,000 ₪ נוספים עבור עורך דין, המתלונן המפוחד העביר לו את הכסף. מספר ימים אחרי התקשר אפרגן למתלונן פעם נוספת ודרש 30,000 ₪ נוספים במזומן, המתלונן המפוחד השיב שאין באפשרותו להוציא סכום כזה והוא יבדוק מה הוא יכול לעשות.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה עו"ד דרימר יאיר כי: " מעשיו של המשיב מלמדים שהוא פעל באופן שיטתי ומתוחכם. בכך, שהתקשר לבתי עסקים שונים ו/ או לטלפונים האישים של מתלוננים שונים מרחבי הארץ, בשיחה הציג עצמו המשיב בשמו של עבריין מוכר בהתאם לאזור מגוריו של המתלוננים. המתלוננים אשר חשו איום ממשי מעצם העובדה שחשבו שהם משוחחים עם העבריין המוכר שילמו למשיב כספים רבים."
 לאפרגן יוחסו עבירות של סחיטה באיומים וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות.