חיסול בטירה: הקורבן החמישי של המגזר הערבי נרשם אמש בטירה בשעות אחר הצהריים כשמטען שהוצמד לרכב התפוצץ וגרם לבעירה עצומה. בתוך הרכב נמצאה גופת גבר בשנות ה–30 לחייו כשהיא סובלת מכוויות קשות וללא רוח חיים ולצוות מד"א שהגיע למקום לא נותר אלא לקבוע מוות.

כאמור בשעות אחר הצהריים התקבל במוקד 100 של המשטרה ובמוקד 101 של מד"א דיווח אודות שמיעת פיצוץ עז בלב טירה ולמקום הוזנקו כוחות גדולים של משטרה. לוחמי אש שהגיעו גם הם לזירה נתקלו ברכב בוער בלהבות ענק ולאחר שכיבו את השריפה איתרו ברכב גופת צעיר מחוסר הכרה והם חילצו אותו אל הרחוב כדי לאפשר לצוותי הרפואה להגיש לו טיפול ראשוני.

כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירה ואספו מצלמות אבטחה, גבו עדויות וניהלו סריקות בניסיון להתחקות אחר חשודים. חבלן משטרה סרק גם הוא את האזור כדי לשלול הימצאות מטענים נוספים, אחרי שאסף את שרידי המטען העביר אותו להמשך מיצוי ראיות במעבדה של המשטרה.

טרם נעצרו חשודים במעשה. "ראינו את הרכב בוער באש, בזמן שלוחמי האש מבצעים פעולות כיבוי. בתוך הרכב ישב גבר כבן 30 מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו", סיפר חובש מד"א מואמן קאסם.