בלשי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות עצרו היום (ראשון) את תושב תל אביב בן 26 השייך על פי החשד לארגון הפשיעה מוסלי, בחשד להחזקת אמצעי לחימה, לבנות חבלה וסמים מסוגים שונים. עו"ד שמייצג את החשוד הינו עו"ד זאב אלוני.

הכו ואיימו עם סכין: ארבעה תושבי ראשל”צ נעצרו בחשד לחטיפה
ארגוני הפשיעה ממשיכים: אותרו מטעני חבלה בחיפה שהיו אמורים לשמש לחיסולים

היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות (יאחב"ל) בלהב 433 פתחו בחקירה עם קבלת מידע בדבר אמצעי לחימה בת"א. בפעילות מבצעית יזומה של בלשי היאחב"ל ביחד עם לוחמי החטיבה הטקטית במג"ב, אותרו בדירת החשוד אמצעי לחימה שכללו בין היתר: אקדח, רימוני רסס, רימוני הלם, לבנות חבלה, מערכת הפעלה, שוקרים וכן סמים רבים מסוגים שונים.

סמים שנמצאו בדירת החשוד בתל אביב (צילום: דוברות המשטרה)
סמים שנמצאו בדירת החשוד בתל אביב (צילום: דוברות המשטרה)
אמצעי לחימה  שנמצאו בדירת החשוד בתל אביב (צילום: דוברות המשטרה)
אמצעי לחימה שנמצאו בדירת החשוד בתל אביב (צילום: דוברות המשטרה)

החשוד נעצר כאמור והובא לחקירה במשרדי היאחב"ל ובדיון שהתקיים בבית המשפט השלום בראשון לציון - הוארך מעצרו בארבעה ימים עד ה-17 בינואר. 

אירועי השלכת רימוני הרסס ומטען החבלה שהתפוצצו ברמת גן ובהרצליה בשבועות האחרונים גרמו למשטרה להעלות הילוך בכל הקשור להיערכות לקראת המלחמה שנתגלעה בין ארגון הפשיעה של מוסלי לארגון של ערן חייא וייתכן אפילו במעורבות של ארגון פשיעה נוסף שראשיו יושבים בכלא.

לא לחינם יושבים בשבועות האחרונים בלשי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות (יאחב"ל) בלהב 433 במשטרה על הזנב של אותם ארגונים שחלק מבכיריהם שוהים בחו"ל, והם קשובים לכל מידע כדי למנוע פיגוע פלילי, על כל המשתמע מכך. והנה בתום חקירה שנפתחה ביאחב"ל בעקבות מידע בדבר אמצעי לחימה (אמל"ח) בתל אביב, הוחלט כאמור על פשיטה לעבר ביתו של החשוד והתוצאה היתה מרשימה.