בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (חמישי) 18.5 שנות מאסר ופיצוי על סך 150 אלף ש"ח נגזרו על אב שביצע עבירות מין בבתו. האב מואשם באינוס, מעשים מגונים ובניסיון למעשה סדום במשפחה. 

מכתב האישום עולה כי בשנת 2013, ביצע האב בבתו בת השמונה מעשים מגונים ובהמשך אף אנס אותה באחד מחדרי הבית וניסה לבצע בה מעשה סדום. עוד עולה מכתב האישום כי המעשים המגונים נמשכו גם משנת 2017 עת הייתה הבת בגיל 13 ועד לחודש אוקטובר 2020, בחלק מהאירועים המתוארים אף אחז בחוזקה בידיה תוך שהוא מכאיב לה בידיה על מנת שלא תוכל להתנגד.

עוד נכתב בכתב האישום כי בחלק מהאירועים ניסתה הבת להתחמק והלכה לשירותים. חרף זאת, האב נהג לחכות לה מחוץ לדלת ולאחר שיצאה ביצע בה את זממו. בחלק מהאירועים המתוארים בכתב האישום עולה כי אחיה הקטן הצליח לחדול את האב ממעשיו ואף גרם לו למחוק תמונה שצילם בעת שביצע את מעשיו. 

אב בית הדין, השופט נתן זלוצ'ובר, ציין בכתב האישום כי "מעשי הנאשם בוצעו בבית שאמור להיות מקום המבטחים של הקטינה ותחת זאת הפך למקום שבו היא לכודה. הנאשם ניצל את חוסר הבנתה של הקטינה נוכח גילה הצעיר, תמימותה ותלותה בנאשם כאביה, וכן את זמינותה של הקטינה, לצורך סיפוק יצריו. הנאשם יצר בינו ובין הקטינה קשר מעוות ומבלבל, לאור גילה הצעיר, של פגיעות מיניות חמורות בתדירות גבוהה. הנאשם ניצל את מעמדו כאביה של הקטינה פגע בה בשיטתיות. כך גם ניצל הנאשם את אהבתה של הקטינה אליו ואמונתה בו, את תמימותה ואת גילה הצעיר וחוסר הבנתה את מעשיו".

"במערכת היחסים שיצר הנאשם, שימשו בערבוביה יחס אבהי ומכיל של הנאשם כלפי בתו לצד גישה אובססיביות וניצול מיני של בתו הקטינה, שהתחנכה במסגרת דתית, באופן תדיר וכדבר שבשגרה, בביתה מצד מי שאמור להגן עליה מכל רע. הנאשם ניצל הזדמנויות רבות כשאם הקטינה לא הייתה בבית מאחר שהיא עבדה מחוץ לבית והוא הנאשם נשאר לשמור על הילדים. זאת, במיוחד בתקופת התפרצות מגפת הקורונה, כשהנאשם וילדיו שהו בבית ימים שלמים. חלק מהעבירות הצביעו על תעוזה מצד הנאשם שכן בוצעו כאשר בניו הקטינים היו בבית וחלק בוצעו אף כשמבוגר אחר שהה בבית. מעשי הנאשם בוצעו בשנים משמעותיות להתפתחותה והתבגרותה של הקטינה, מעת שהייתה כבת 9 ועד שהייתה כבת 16", הוסיף.