גבר בשנות ה-50 לחייו החשוד בגניבת אופניים ניסה להימלט מהשוטרים – והסתבך בשני סעיפי אישום נוספים. בשבועות האחרונים הצטברו בתחנת לב הבירה בירושלים תלונות על עבירות רכוש ברחבי הבירה כאשר במרביתן דפוס התנהגות דומה. 

לא למד לקח: תושב טירה נתפס נוהג בפסילה בפעם החמישית
בקרב על הצוואה: טען שהוא בנו של המנוח ודרש לפתוח את הקבר לבדיקת DNA

תוך זמן קצר התחקו השוטרים אחר זהותו של החשוד באירועים, אך המעצר הסתבך כשהגיעו לדירת החשוד בירושלים. כאשר דפקו השוטרים על דלת הבית, אמו שלו החשוד עיכבה את השוטרים בדלת, על פי החשד באורח מכוון, ובזמן הזה ניסה החשוד להימלט מהמקום.

החשוד זינק ממרפסת ביתו אל מרפסת בית שכנו, שם התנהל עימות פיזי בינו לבין השוטרים, בסיומו נעצר. בשל האירוע בעת המעצר, התווספה גם העבירה של השגת גבול והתפרצות. במהלך חקירתו עלה כי החשוד מעורב במספר רב של גניבות רכוש שהתרחשו באזורים שונים בבירה במהלך השבועות האחרונים. 

בתום חקירתו הגישה חטיבת התביעות של המשטרה כתב אישום כנגדו וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים. מכתב האישום עולה כי באחד המקרים הבחין הנאשם באופניים חשמליים בחזית בית עסק במרכז העיר, גנב את האופניים ונמלט מהמקום כשהוא רכוב עליהם. 

בעל האופניים שזיהה כי האופניים שלו בתנועה, אודות מכשיר שהותקן עליהם, יצא מבית העסק בו שהה והחל לדלוק אחר החשוד. לאחר זמן מה, הבחין המתלונן בנאשם שכבר הספיק לצבוע את האופניים ולהחליף מנעול, גרם נזק לסוללה וגנב את הציוד האישי של המתלונן. למרות זאת, בעל האופניים לא ויתר עד שלקח את אופניו חזרה. 

קצין החקירות של תחנת לב הבירה פקד יוסי רגב אמר: "הנאשם בחר לבצע את הגניבות בדרך כלל בשעות אור יום ללא כל חשש ומורא מפני החוק וביצע את אותה עבירה שוב ושוב. לצד המשך החקירה ומיצוי הדין עם הנאשם, אנו ממליצים לציבור כולו לשמור על רכושו, ואנו נמשיך להיאבק בעברייני רכוש באמצעות מגוון פעולות חקירה גלויות וסמויות במטרה לאתר, לעצור ולמצות את הדין עם עבריינים אלה במטרה לשמור על שלום הציבור, בטחונו ורכושו".