הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר

הפיזיותרפיסט הפופולרי, נשוי ואב לילדים, שנחשב לקוסם, הפותר בעיות אורתופדיות קשות בכישרון רב, מאזור השרון, נעצר בגלל תלונה של מטופלת, על כי במהלך הטיפול בה, שפשף באצבעותיו את איבר מינה, עד שבאה לכלל סיפוק מיני מלא. 

התלונה הוגשה באיחור של חצי שנה מהאירוע הנטען, אבל זכתה לתשומת לב רבה בתחנת המשטרה האחראית. לטענת החשוד, תשומת הלב המשטרתית המיוחדת, שגררה חקירה מאומצת, בקשת מעצר ופרסום פרטי המטפל ולרבות שמו המלא, כדי להזמין מתלוננות נוספות, היא תולדה של קשרים אישיים של המטופלת במשטרה. 

המטפל הכחיש מכל וכל את הטענות נגדו וטען שהמטופלת אוננה היא בעצמה את עצמה עד שבאה לכלל סיפוק מיני, והכל בניגוד לרצונו, ולא היה לו כל חלק בהבאתה לכלל סיפוק, במגע שאינו טיפולי. 

למרות התלונה הכבושה, ולמרות שהמתלוננת שלחה גם את אימה לטיפול אצל המטפל וכן המליצה עליו ברבים, המשיכה להגיע לביתו ולהתחבר לאשתו, התנהגות שאינה הולמת נפגעת תקיפה מינית, נעצר המטפל ל5 ימים לצרכי חקירה. 

עו״ד יעקב שקלאר, סניגורו של המטפל, הביא לתיק החקירה ראיות מוקלטות וכתובות לטענות החשוד, עלפיהן כעסה עליו המתלוננת, לאחר שהתאהבה בו, על כך שלא החזיר לה אהבה, ואף הרחיק אותה מביתו, ולכן טפלה עליו עלילת שווא. 

השבוע סגרה הפרקליטות את התיק ללא כתב אישום. 

עו״ד יעקב שקלאר מגיב לפרשה:
״הקלות הבלתי נסבלת של המעצר. שופטת מעצרים ביום שישי, שאינה מבינה כלום בפלילים, שומעת טיעונים מפורטים, ואז לוחצת על כפתור ומדפיסה החלטת מעצר מוכנה שמתאימה לכל התיקים שבפניה, ומתעלמת מכל הטיעונים, החלטה שכנראה הכינו לה מראש, כדי לא להתאמץ או לחשוב. המשפחה של החשוד היתה בהלם מהמעצר. אדם ללא רבב. אהוב על הבריות. המשטרה במעשה נבלה הפיצה את כל פרטיו בתקשורת כדי להזמין מתלוננות נוספות.

אף אחת לא באה. הכל שקר. אבל בינתיים העסק שלו נחרב, שמו הטוב נרמס, ילדיו לא יכולים ללכת לבית הספר, והעיקר שהשופטת מגינה על זכות הציבור לדעת, ולא מוציאה צו איסור פירסום. כי זכות הרכילות גוברת על ריסוק חיי אדם. התיק נסגר אבל הפצע הפעור בלב המשפחה כולה לא יסגר לעולם. המתלוננת הרעה הזאת תשלם ריבית דריבית על רשעותה. התביעה לפיצויים בדרך״

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected]  
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).

הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר