לשכת עורכי הדין בחרה היום (ראשון) את נציגתה לוועדה למינוי שופטים, עו״ד יונית קלמנוביץ. קלמנוביץ, שנבחרה ברוב של 30 קולות מול 1, תכהן כחברת הוועדה לצד עו״ד מוחמד נעאמנה, יו״ר מחוז צפון בלשכת עורכי הדין.

זעם ברשת: ה"עיתונאי" שתיעד את טבח חמאס בישראל - יקבל טיפול בחו"ל
נתק? "בדיחה אחת גדולה": בחמאס טוענים - זה מה שקרה בצמרת ארגון הטרור

קלמנוביץ הינה יועצת משפטית מנוסה, מיומנת בניהול משאים ומתנים עסקיים בהיקפים משמעותיים, הקמה וניהול מחלקות משפטיות, והינה בעלת ניסיון עשיר בעבודה מול גורמי מדינה וגופים ציבוריים.

"אני רוצה להודות לחברי המועצה שנתנו בי את אמונם ובחרו בי לתפקיד החשוב והרגיש הזה", אמרה קלמנוביץ. "עיניו של הציבור וכלל ציבור עוה״ד נשואות לוועדה לבחירת שופטים ולא בכדי. אני מתחייבת למלא את התפקיד במקצועיות, בחריצות ובנאמנות לערכי המשפט ולדמוקרטיה על מנת לשמור על מערכת משפט עצמאית, איכותית ומקצועית״.

עו״ד עמית בכר, ראש לשכת עורכי הדין: "אני מברך על בחירתה של עו״ד יונית קלמנוביץ כנציגה של לשכת עורכי הדין בוועדה לבחירת שופטים.  עו״ד קלמנוביץ הינה אשת מקצוע ותיקה ומנוסה ובחירתה תעזור לנו לממש את החזון ואת ההבטחה שלנו, לשמור על מערכת המשפט עצמאית וחזקה, לשמור על בחירה מקצועית של שופטים ולהילחם על דמותה וצביונה של מדינת ישראל".