משפט נתניהו התחדש היום (שני) בבית המשפט בירושלים, כשנמשכת החקירה הנגדית של החוקר עידן אדירם.

לאחר שלושה ימי דיונים בבית המשפט המחוזי בירושלים שעסקו בעיקרם בעדויות של חוקרי משטרה ברביעי העידו עידן אדירם אשר ימשיך את עדותו ביום שני היום. אדירם לוויה את פרשות וחקירות נתניהו החל ממה שנקרא תיק המתנות וכלה בתיק 1000 הישן תיק 1000 ותיק 2000 פעילות של אדירם כללה בין היתר את הבאתו של ארי הרו אל משרדי החקירות והוצאת חומר שלימים יוביל לחקירת תיק 2000 שתי הקלטות של שיחות בין ראש הממשלה נתניהו למו"ל ידיעות אחרונות ארנון נוני מוזס אדירם מילא מזכר חתם והעביר אותו זמן לא רב אחרי הגיע גם לכלי התקשורת ובו הנושאים בהם נחקר הרו. 

אדירם גם קיבל ודיווח בעבר באמצעות מזכרים על קלסרים עם חומרים שקיבל מהדס קליין והיו קשורים לחקירת תיק 1000. עוד עלה בדיון בקשה של השופטים לקבל רשימת עדים מפורטת עד סוף פרשת התביעה.

יום קודם קיבלו השופטים מספר החלטות ובהם אישור להעיד זאב רובינשטיין והגשת מספר התכתבויות מייל של העד ינון מגל עם אילן ישועה
באותו היום נאמר בחקירה הנגדית של חוקר המשטרה גיל ראכלין מפיו על תיק 1000 כי יש אמירות ויש מעשים. החוקר ראכלין אמר על מערכת היחבים בין נתניהו למילצ'ן כי "אני יכול לומר לך, כשיש חבר שהוא כמו אח, אני אתן דברים מטוב לבי. זה לא מגעיל אותי, אני לא מבקש לחסוך עליו, ואני לא מכניס את פאקר כדי להוזיל עלויות". בהתכתבות עם דברים שאמר מילצ'ן במשטרה.