בבית משפט השלום בתל אביב הוגשה הצהרת תובע כנגד תושב רמת גן בן 40 המייחס לו רצף של עבירות חמורות שהופנו כלפי אחר, כל זאת על רק חוב כספי שנתגלע ביניהם. מעצרו של החשוד הוארך עד ליום חמישי הקרוב ה-29.2 ובכוונת פרקליטות מחוז תל אביב להגיש נגדו כתב אישום חמור.

"לך תשכיר דירה בבית עלמין כי אתה עובר לשם" כך הבהיר החשוד לקורבן במהלך הוויכוח שנתגלע ביניהם ומעשיו לא איחרו לבוא. לאחר רצף של אירועים הצליחו מצלמות אבטחה לתעד ביום ה-14.2 סמוך לשעה 03.50 לפנות בוקר את החשוד כשהוא מגיע לבניין בו מתגורר הקורבן ברחוב בן אליעזר ברמת גן , כשהוא עוטה מסכה על פניו, פונה לעבר דלת ביתו של הקורבן ומצית אותה תוך שהוא מסכן את חיי הדיירים האחרים באותו בניין. 

במחלק הפשעים של משטרת רמת גן התנהלה בשבועיים האחרונים החקירה שהובילה כאמור למעצרו של החשוד בתום איסוף ראיות וממצאים שקשרו אותו לרצף האירועים והמעשים החמורים.

מהחקירה עלה כי קיים סכסוך בין החשוד לקורבן על רקע חוב כספי. החשוד הגיע באותו הלילה, תוך שעטה מסכה על פניו, שפך חומר דליק על דלת הבית ובחדר המדרגות, הצית את דלת הדירה ונמלט מהמקום, שלא בפעם הראשונה, וזאת על מנת להטיל אימה תוך סיכון כלל דיירי הבניין וגרימת נזק שהיה עלול להיות בלתי הפיך. 

החוקרים הצליחו לקשור כאמור  את החשוד לרצף אירועים של זריקת רימון הלם והצתות נוספות באותה הכתובת בחודשים האחרונים. עוד עלה כי  החשוד אף איים על הקורבן בהודעה: "לך תשכיר דירה בבית עלמין כי אתה עובר לשם".