הוסר צו איסור פרסום: משטרת מחוז צפון מבקשת היום (חמישי) את עזרת הציבור באיתור קורבנות שנפגעו מרופא נשים בשם פבלו ג'קס רוסו, בן 62, תושב פוריה עילית, יישוב מהמועצה אזורית עמק הירדן. הוא חשוד במספר עבירות מין כלפי מטופלותיו. בית החולים "פוריה" השעה את הרופא מכל פעילות. בנוסף, נציין כי הקורבנות ממתינות לכתב האישום שהוגש נגדו.

החקירה בעניינו מתנהלת במספר החודשים האחרונים בתחנת משטרת טבריה, ובהן נחקרו מקרים של מספר קורבנות שנפגעו מרוסו במהלך טיפול גניקולוגי. עולה דפוס פעולה חוזר של החשוד, שביצע לכאורה פעולות מיניות במטופלות שלא לצורך רפואי, ושאל לכאורה שאלות בעלות אופי מיני שלא לצורך רפואי. בנוסף, לפי החשד, הצמיד את איבר מינו לגופן של המטופלות.

עד כה נוהלה החקירה תחת צו איסור פרסום, ובית המשפט השלום בטבריה נענה לבקשת המשטרה להתיר את שמו במטרה לאתר קורבנות נוספות שנפגעו ממעשיו. המשטרה קוראת: כל היודעת דבר על מקרים נוספים בהם היה מעורב החשוד מתבקש להגיש תלונה בכל תחנת משטרה ברחבי הארץ.

פרקליטתו של ד"ר רוסו, עו"ד שירן גולברי, מסרה: "ד״ר פבלו רוסו, הוא גניקולוג מוערך ובעל שם בזכות מקצועיותו הרבה ורגישותו למטופליו כבר למעלה משני עשורים וסייע לאינספור נשים. מטבע תפקידו כגניקולוג,הוא מעניק שירות מקצועי ויעיל למטופולתיו, אשר מעולם לא חרג מגבולות הטיפול הנדרש. אנו סומכים על גורמי החקירה שימצו את בדיקתם ובטוחים שבסיומה האמת תצא אל האור ויוכח כי במעשיו לא דבק כל רבב".

עו''ד שירן גולברי (צילום: אופיר הראל)
עו''ד שירן גולברי (צילום: אופיר הראל)