פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד רומן גרינברג (41) ודסאלין מלסה (18) מקריית ביאליק לאחר ששדו שעון בשווי 130,000 ₪ מתושב אשקלון.

מכתב האישום שהגישה עו"ד שלומית מלקו מפרקליטות מחוז דרום עולה כי במהלך ינואר השנה הגיעו השניים מהקריות לאשקלון. יומיים לאחר הגעתם יצאו השניים עם אופניים חשמליים, כשהם לבושים במעילים וכובעים ופניהם מכוסים לבניין מגוריו של המתלונן ושהו בסמוך לרכבו של המתלונן מספר דקות ועזבו את המקום.
 
יום למחרת בשעות הערב המאוחרות הגיעו הנאשמים בשנית למקום מגוריו של המתלונן והמתינו לבואו של המתלונן בכניסה לחניון התת קרקעי. כשעה לאחר מכן חזר המתלונן לבניין מגוריו ברכבו. אז ניגשו הנאשמים אל המתלונן והיכו אותו במכות אגרוף לגופו. המתלונן החל לברוח ובמהלך מנוסתו, נפל ארצה בעודו על הרצפה הכו הנאשמים את המתלונן במכות אגרוף לפניו ולגופו. בהמשך, נטלו מידו של המתלונן את שעון הרולוקס בשווי של 130,000 ₪ וברחו מהמקום כשהם מותרים את המתלונן במקום פצוע ושותת דם.
 
בהמשך נטשו הנאשמים את האופניים החשמליים וחזרו לקריית ביאליק. המתלונן הפצוע פנה לבית חולים שם אובחן כי כתוצאה ממעשי הנאשמים נגרם לו שברים עם תזוזה בעצמות האף.
 
לשני הנאשמים יוחסה עבירת שוד ולגרינברג יוחסה הפרת הוראה חוקית לאחר שהפר תנאים מגבילים שהוטלו עליו בהליך אחר.