חשד לרצח בעפולה מהלילה: משטרת מחוז צפון עצרה היום (שני) תושב עפולה בשנות ה-40 לחייו ואת אחיו, כחשודים במעורבות ברצח תושבת עפולה בת 48. לפנות בוקר התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה אודות תושבת עפולה, בת 48, שלא מגיבה במיטתה. את הדיווח מסר בן זוגה של הקורבן, איתו יצאה במשך כשנה. כוחות משטרה שהגיעו למקום הזעיקו את צוות מד"א שקבע את מותה במקום. מבדיקה ראשונית נמצאו סימני חבלה על גופה ונקבע שמדובר במוות שאינו טבעי, קרי רצח.

הנרצחת שייכת לקהילת בני המנשה, מאוד מוכרת ברווחה, ממעמד סוציו אקונומי נמוך. היו לה 4 ילדים, וארבעתם נלקחו ממנה עקב אי יכולתה לטפל בהם.

השוטרים אספו ממצאים בזירה ועיכבו לחקירה את בן זוגה של המנוחה ואת אחיו. הם נלקחו לתחנת המשטרה. בהמשך יובאו השניים לבימ"ש השלום בנצרת שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם. מהחקירה עולה כי בני הזוג ניהלו קשר בשנה האחרונה ואתמול יצאו לבלות. מששבו הביתה, בהמשך הלילה התקבל הדיווח על מצבה של האישה.

עו"ד שלומי טדרי שמייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית: "החשוד עדיין לא מעכל את האירוע. הוא מכחיש כל קשר לגרימת מותה של האישה. הוא משתף פעולה ומסר גרסה להשתלשלות האירועים. אנו ממתינים שהמשטרה תבדוק את גרסתו ותבחן ואת הממצאים הפורנזיים והפתולוגים והוא ישוחרר בהקדם". מעצרו הוארך עד יום ראשון".

עו"ד עלאא עתאמנה שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד השני ברצח, אחיו של בן הזוג: "החשוד טוען כי אין לו קשר למותה של האישה. לטענתו הוא שהה בבית הוריו וישן כאשרחיו העיר אותו וציין בפניו שהמנוחה לא מגיבה והוא בתגובה ביקש מאחיו להזעיק את כוחות ההצלה. אנו מקווים שהחקירה תסתיים במהרה והוא ישוחרר". מעצרו הוארך עד יום ראשון.