חשד לרצח: גופתו של גבר כבן 40 נמצאה היום (שני) ירויה כשהוא ללא רוח חיים בחניון בית העלמין בראשון לציון. שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו כעת בחקירה בעקבות דיווח על מציאת גופת אדם שזהותו טרם ידועה בתוך רכב סמוך לבית העלמין בעיר.

כאמור, גופת גבר בשנות ה – 40 , ועליה סימני ירי נמצאה במושב האחורי של רכב פרטי, אשר חנה בימים האחרונים סמוך לחומה של בית העלמין בראשון לציון. במשטרה חושדים כי מדובר ברצח ומפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, הטיל את החקירה על היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז המרכז, החלטה שמסבירה כי מדובר ככל הנראה בדמות המוכרת היטב למשטרה.

כוחות גדולים של משטרה ממחוז המרכז ומתחנת ראשון לציון הגיעו למקום, חוקרי זירה החלו באיסוף ממצאים תוך בחינת הרכב וכן סריקות בסביבת בית העלמין כדי לנסות ולאתר ממצאים נוספים לרבות כלי הנשק שבאמצעותו בוצע הרצח.

בשלב הזה לא ברור, מתי חוסל הקורבן וכן האם החיסול בוצע במקום שבו ננטש הרכב ובו הגופה, שכן ייתכן מצב שבו החיסול בוצע במקום אחר והגופה הועברה אל מגרש החנייה של בית העלמין כאמור.

במשטרה, מבינים מי הקורבן שאותר ברכב אולם עד שלא ישלימו את בדיקות הזיהוי, לא יפרסמו פרטים אודותיו.

בינתיים, פתחו השוטרים בחיפושים אחר חשודים במעשה וזאת כמובן במקביל לניסיון לאתר מצלמות אבטחה שיסבירו מתי הגיע הרכב האמור לחניון בית העלמין והאם מדובר בתרגיל כיפה אדומה במהלכו נורה המנוח למוות.

ממד"א נמסר כי בשעה 11:37 התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב איילון על גבר שנמצא מחוסר הכרה בחניון בית העלמין בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הגבר, כבן 40.

מעדויות ראשונות שנאספו על ידי החוקרים עולה כי הרכב, שבו נמצאה בגופה חנה באותו מקום בימים האחרונים אולם אין בכך כדי לקבוע את המועד שבו בוצע החיסול שכן לא מן הנמנע כי המחסלים ביצעו פעולות מקדימות ובנו אליבי וזירה כדי להקשות על החקירה.

חשוב לציין כי הרצח בראשון לציון, התקבל במשטרה כשעה לאחר הדיווח שהתקבל במחוז צפון במשטרה על מציאת גופה של אישה בשנות ה – 40 לחייה בדירה בעפולה ומעצרם של בן זוגה ואחיו כחשודים במעורבות ברצח.

על פי החשד בני הזוג ניהלו קשר אישי במהלך השנה האחרונה ואתמול אחרי בילוי שבו לדירה שבה התגוררה. בשלב מסוים דיווח בן הזוג במוקד 100 של המשטרה כי בת זוגו אינה מגיבה וכוחות משטרה שהגיעו למקום, הזעיקו לזירה גם צוות של מד"א שניאלץ לקבוע מוות.

מבדיקה ראשונית עולה כי מדובר בחשד לרצח וזאת נוכח סימני חבלה ואלימות על גופת המנוחה. במשטרה החליטו לשלוח את הגופה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר כדי לקבוע את נסיבות המוות.

בינתיים ביצעו החוקרים את מעצרו של בן הזוג ואחיו כחשודים במעורבות בגרימת המוות. החקירה בראשיתה.