הריצה השגרתית של שבת בבוקר בפארק הפילבוקס בחולון הסתיימה עבור תושבת העיר באונס אכזרי, כך עולה מחקירה שמנהל בימים אלו מחלק המשפחה במשטרת חולון , זאת בעקבות תלונה שהגישה הנאנסת.

הטחה, חניקה וסחיבה: חשד להתעללות קשה מצד גננת בגן לחינוך מיוחד
נתפס על חם: תושב טורעאן נעצר דקות ספורות לאחר שגנב רכב | צפו בתיעוד

היום (ראשון) הוגשה לבית משפט השלום בתל אביב הצהרת תובע כנגד חשוד במעשה, בן 25 תושב חולון הנמצא בהליכי התאזרחות לאחר שהיגר לישראל מחוף השנהב. מעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט עד ליום חמישי הקרוב. פרקליטות מחוז תל אביב אמורה להגיש נגדו כתב אישום חמור.

המקרה החמור, התרחש כך עולה, בשבת ה–1 במרץ, עת המתלוננת יצאה כבשגרה לג'וגינג בפארק הפילבוקס בחולון, מסלול שאותו היא מכירה היטב.

לרוע מזלה, בניגוד לפעמים קודמות, הפעם חלף במקום אותו צעיר, שתקף אותה ואנס אותה בשטח הפארק ומיד לאחר מכן נטש אותה ונמלט מהמקום.

כח משטרה שהוזעק על ידה לשטח הפארק, החל בחקירה מהירה, במהלכה אסף ממצאים מהזירה לרבות ממצאים פורנזיים וזאת במקביל לסריקות שבוצעו באזור. במהלך התחקות אחר המצלמות בציר המוביל לזירה, שוטרת זיהתה ברחוב את הצעיר העונה לתיאורו של החשוד, עצרה אותו והביאה אותו לחקירה בתחנת חולון.

במסגרת החקירה החשוד לא ידע לתת הסברים ומענה לשאלות שנשאל, ענה שאינו זוכר מה עשה בפארק והאם היה מעורב בתקיפת הקורבן והוא נכלא להמשך חקירה. בד בבד נלקחה המתלוננת לבדיקה בבית החולים שממצאיה העלו כי נפגעה מינית.

החוקרים הצליחו לגבש תשתית ראייתית כנגד החשוד לרבות דגימות DNA של החשוד גם בזירת האירוע וגם על גופה של המתלוננת. בחמישי הקרוב כאמור יוגש נגדו כתב אישום.