המאבק של מחוז המרכז במשטרה בפשיעה במגזר הערבי, מצריכה פעילות אינטנסיבית ויזומה שכוללת לא אחת פשיטות וחיפושים. כך קרה אתמול (שני) כששוטרי תחנת לוד חשפו מטען חבלה שהוסלק על ידי גורמי פשיעה ובתום טיפול של חבלן הועבר המטען להמשך מיצוי ראיות במעבדות לזיהוי פלילי והחבלה של המשטרה.

במשטרה בטוחים כי "תפיסת פריט האמל"ח היום סיכל פעילות פלילית עתידית ומצטרפת לשורה של הישגים מבצעיים משמעותיים למען שלום הציבור הנורמטיבי, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז לסיכול הפשיעה האלימה ברחוב הערבי".

ובתוך כך מספר שעות קודם לכן כוח משימה מיוחד שהקים מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון, לסיכול הפשיעה האלימה והירי ברחוב הערבי, עצר במהלך הלילה בפעילות מבצעית ממוקדת ברמלה תשעה מתושבי המקום, תוך חשיפה ותפיסת אמצעי לחימה המוחזקים בניגוד לחוק, בהם חלקי רימוני רסס, בקבוקי תבערה, תחמושת, מטעני צינור וכן רחפנים.

שוטרי תחנת רמלה ובלשי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז מרכז במשטרה יחד עם לוחמי מג״ב וכלבני מחוז מרכז, ערכו חיפושים יזומים במספר מתחמים בשכונת ג'וואריש בעיר, במסגרתם חשפו חלקי רימוני רסס, 6 מטעני צינור, 5 בקבוקי תבערה, מספר רחפנים ותחמושת רבה וביצעו מעצרם של מעורבים כשחמישה מהם נכלאו להמשך חקירה.