למרות המתיחות הרבה בצפון בצל מלחמת חרבות ברזל, ישנם כאלה ששום דבר לא ישנה אותם מההרגלים והשגרה שלהם גם אם מדובר בסיכון לחיי אדם. שוטרי המחוז הצפוני פיזרו בשישי האחרון מסיבת טבע בלתי חוקית באזור קיבוץ קציר סמוך למשולש הגבולות, עיכבה לחקירה את מארגני המסיבה והחרימה ציוד הגברה שנפרס במקום. 

במערך המודיעין של מחוז צפון במשטרה התקבל בשישי האחרון בשעות הצהריים, מידע אודות מסיבת טבע המתקיימת בשטח פתוח באזור קיבוץ קציר. נציין כי מדובר בשטח הממוקם כמאות מטרים בלבד מגבולות מדינת ישראל.

מיד עם הגעתם של הכוחות למקום זיהו השוטרים כי מתנהלת מסיבת טבע בלתי חוקית שפועלת ללא אישורים כנדרש בחוק במסגרת אירועים תחת כיפת השמיים. לצד בדיקות ראשוניות עיכבו השוטרים שני מעורבים שהובלו לתחנה שם נחקרו בחשד לארגון המסיבה, מכירת אלכוהול, קיום עסק ללא רישיון ועבירות נלוות.

כמו כן אותרו אצל ארבעה מהמשתתפים סמים אסורים וגם הם נחקרו באזהרה. השוטרים אספו את ציוד ההגברה ששימש את מארגני האירוע והוא נתפס והועבר למחסני המשטרה. גורם במשטרה מציין כי "משטרת ישראל מזהירה מארגון, קיום והשתתפות במסיבות בלתי חוקיות. מסיבות אלו המהוות כר נרחב לצריכה מופרזת של אלכוהול ושימוש בסמים, חושפות את המבלים בהם לסכנה גדולה בהיעדר האמצעים הנדרשים בחוק לקיום אירועים המוניים בטבע ובכללם: אבטחה, מים, צל, טיפול רפואי, ציוד לכיבוי אש, בטיחות מערכת חשמל, אפשרות פינוי וכוננות של שרותי הצלה ורפואה".

משטרת ישראל קוראת לציבור בדגש להורים לוודא כי מארגני המסיבות קבלו אישורים מתאימים מהרשויות לקיום המסיבה, דבר שיבטיח הערכות מתאימה לאבטחת שלומם וביטחונם של המשתתפים, בדיקה באם ניתן למסיבה אישור כדין ניתן לבצע מול מוקד "100.