למרות שחלפה כבר שנה מאז השתחרר האסיר רובן אליאס מבית הסוהר שבו שהה, וחרף העובדה שהוא ריצה כבר מספר מאסרים בגין עבירות אלימות ותקיפות בעיקר של עובדי ציבור, כמי שלא נרתע מהענישה שהושתה עליו פעם אחר פעם, המשיך אליאס להטריד באופן אובססיבי את העובדת הסוציאלית שטיפלה בו בזמן זהותו בכלא מטעם שב"ס, שלח לה מאות הודעות ושיחות קוליות, לה ולאמא, איחל לה להישרף ואיים כי יתאבד בגללה. 

אחרי חקירה ממושכת הוחלט לעצור את אליאס פעם נוספת ובימים אלו הוגש נגדו כתב אישום חמור ובקשה למעצר עד תום ההליכים. 

בכתב האישום נטען כי בין אליאס, לעובדת הסוציאלית של שב"ס נרקם קשר טיפולי. בחודש מרץ 2023 השתחרר האסיר מהכלא והגם שחלפה שנה הוא לא מפסיק להטריד את העו"סית שלו ואת אמה ולא מרפה מהשתיים. 

"מדובר במשיב אובססיבי כלפי המתלוננת, אשר מתקשר ושולח הודעות כתובות וקוליות למתלוננת ולאימה של המתלוננת. המשיב מקלל את המתלוננת, מאחל לה להישרף ומאיים כי יתאבד. מדובר במי שלא מרפה מהמתלוננת", נכתב בבקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו. 

עוד נטען כי בחקירתו הנאשם לא חוזר בו ולא מתחרט על מעשיו, מנסה להציג מצב לפיו המתלוננת התעניינה בו וציין כי "ביום הראשון כשהסתכלנו אחד על השנייה היה שם מבט אחר. התאהבתי בה. מה שנתן לי פוש להמשיך זה שהיא חסמה אותי ואז היא החזירה אותי מהחסימה. אני חייב לציין שזה היה הבן אדם היחידי שהרגשתי שיכול לשמוע אותי כי אין לי אף אחד. זה באמת היה ממצוקה ו... אני אגיד לך  את האמת אני אפילו לא מצטער על זה. יום אחד הייתי בכותל ופתאום ראיתי אותה ועוד סוהרת שב"ס מסתכלות עליי", סיפר הנאשם בחקירתו והוסיף. "גם כשהייתי בתל אביב לילה אחד עבדתי בקיוסק וראיתי אותה מסתכלת עליי מהרכב ונוסעת. עד היום מהשכונה כשהיא מסתובבת ומסתכלת עליי. למה היא לא משתפת שהיא הייתה עושה רונדלים מתחת לבית שלי בפלורנטין? פעם הייתי בדייט בבר וארבע פעמים היא עברה שם".

בהודעות ששלח לה הנאשם כתב בין השאר: "את חוסמת בנאדם שככה אוהב אותך? איך? למה? מה אחרי שאני שופך את הקישקע את בוחרת לחסום אותי? אחרי שרשמתי לך בטיקטוק שאני רק מחכה להגיד לך שאני אוהב אותך להסתכל עלייך, למה? לא מגיע לי בכלל. אני יודע שתחסמי אותי גם פה ואומר לך מילה שאת לא תזכי לחבר כמוני לעולם".

בהמשך הפך אליאס לתוקפני ומאיים: "יה זבל. זונה כמוך הצליחה להוציא ממני את כל מה שסיפרתי לך. את סמרטוט מסריח. שיתעללו בך כמו שהתעללת בנפש שלי. שתשרפי. אני הולך להתאבד עכשיו יה שרמוטה".

כאמור חקירת המשטרה הובילה לגיבוש תשתית ראייתית מוצקה כנגד הנאשם נגדו הוגש כתב אישום המייחס לו עבירות של הטרדה באמצעות מתקן בזק. ריבוי עבירות, ואיומים.

ממלא מקום נציב שירות בתי הסוהר, גונדר קובי יעקובי, שליווה את המקרה באופן אישי בירך על מעצרו של החשוד ועל הגשת כתב האישום המהיר כנגדו, וקרא פעם נוספת לקידום חקיקה ייחודית כנגד אלו המבצעים עבירות פליליות כנגד לוחמי הכליאה וסגל שב"ס.