נער בן 13 תושב רמלה עוכב היום (שלישי) לחקירה בחשד ליידוי אבנים וירי זיקוקים לעבר גן ילדים בשכונת עמישב ברמלה. האירוע התרחש בזמן שהתינוקות היו בחצר ובנס אף אחד לא נפגע.

לאחר האירוע, החל מרדף של כוחות משטרה ומג"ב בסיוע תושבים. לפי עדי ראיה, החשודים ברחו לתוך המסגד העירוני בסמוך לשוק. חשוד אחד נתפס ע"י כוח מג"ב בכניסה למסגד ועוכב לנקודת השיטור העירונית. 

זה מקרה שלישי של זריקת אבנים לתוך המעון. בליל שישי האחרון נזרק רימון רסס בסמוך, דבר שגרם לנזק רב ורסיסים שחדרו למתקני המעון. בעקבות כך, יממה לאחר מכן עשרות תושבים יצאו למחות מול נקודת השיטור העירונית. "לא יודעת איך אני יכולה לשלוח את הילד שלי למעון במצב כזה? מי מבטיח שבפעם הבאה הנפץ לא יפגע, שהאבן לא תפגע בראש שלו? אבנים הורגות. נפצים זה סכנת חיים!" אמרה אמא לפעוט במעון. 

ממנהלת עמישב נמסר: "אין ביטחון במרכז מדינת ישראל. דרשנו שוב ושוב הגברת הנוכחות המשטרתית ונותרנו ללא מענה. מדובר בחיים של הילדים שלנו, זה לא פינוקים. משטרת ישראל חייבת להתאפס על עצמה ולעצור את הכאוס הנוראי הזה ברחובות רמלה. קוראים לשר לביטחון לאומי בן גביר להגיע לסיור ברמלה ולראות את המציאות מול העיניים".