יעקוב טוחי, בן ה-50 נורה היום (שישי) למוות, ע"י שוטר מג"ב שלא היה בתפקיד. תחילה, הוא הוגדר כפצוע אנוש, אך לאחר שפונה לבית החולים, נאלצו לקבוע את מותו. 

איראן במסר חריף לארצות הברית: "אל תתעסקו איתנו"
ירי טילים וחשש לחדירת כלי טיס: אזעקות בלתי פוסקות בצפון

לטענת המשטרה, הירי של השוטר התבצע לאחר שהתפתח בין השניים עימות, במהלכו נדקר השוטר ע"י האזרח. בתגובה, ירה בו השוטר למוות. מח"ש פתחו בחקירת האירוע. 

בן משפחתו של טוחי, אמר בשיחה עם "וואלה!": "הוא פשוט נרצח בדם קר באמצע הרחוב לעיניי אנשים רבים", אמר בזעם וכאב רב עבד, בן דודו של טוחי. "אם הייתי חושב על מקרה אלימות כמו זה ביפו, יעקוב היה הבן אדם האחרון שהייתי מדמיין שיקרה לו דבר כזה. הוא היה איש מקסים, איש של שלום, יש לו שתי ילדות קטנות וחמודות אותן גידל".

הוא הטיל ספק בגרסת המשטרה: "אני מטיל ספק גדול בעניין הזה. עקוב הוא לא בן אדם אלים ואולי היה לו טייזר כדי להגן על עצנו אבל אני לא מאמין שהוא דקר אותו. הם פשוט מנסים כבר לטייח את החקירה ולכוון אותה לגרסה של הגנה עצמית. בסרטונים אנחנו רואים איך השוטר הוא זה שמכה את יעקוב ולא ההיפך, אז מאיפה הם הביאו את הרעיון הזה?".

עבד סיפר שטוחי עבד בשגרירות ארה"ב ובלילות הקפיד להתנדב בכוחות הצלה ולעזור לאנשים רבים. "הוא היה איש מקסים, איש של שלום, יש לו שתי ילדות קטנות וחמודות אותן גידל".

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]