שני חברי ארגון פשיעה מג'ואריש מעורבים בעבירות סחיטה ואיומים בסכום העולה על מיליון וחצי שקל, כך עלה במהלך חקירה סמויה ומואצת, שניהלה בחודשים האחרונים היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז המרכז והובילה לפיצוח הפרשה. היום (שלישי) הגישה נגדם היחידה החוקרת בבית משפט השלום בראשון לציון הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום חמור כבר בימים הקרובים.

חשד: הבטיחו להנפיק אשרות עבודה לקנדה - ועקצו למעלה ממיליון שקלים

חוקרי הימ"ר הצליחו לפענח פרשיית סחיטה חמורה במרכז הארץ בהיקף של 1.7 מיליון שקל ולעצור את שני החשודים המרכזיים, תושבי רמלה ות"א, החברים עפ"י החשד בארגון פשיעה מג'ואריש ומעורבים בשורה של עבירות סחיטה ואיומים. עם חשיפת הפרשיה ופיתוח החקירה הסמויה, הצליחו החוקרים לאסוף ראיות הקושרות את החשודים לעבירות המיוחסות להם, לרבות השימוש של שני החשודים ב"שם של ארגון פשיעה", על מנת להטיל אימה ומורא על הקורבן ובני משפחתו, תוך שהם מגיעים לבית מגוריו ומעבירים מסר ברור ומאיים לפיו – "בפעם הבאה יפרצו את הדלת וזה ייגמר בדם".

עם העבר החקירה לשלב הגלוי, בתום איסוף הראיות הנדרשות, עצרו בלשי ימ"ר מרכז את החשודים ומעצרם הוארך בבימ"ש, כאשר היום הגישה נגדם פמת"א הצהרת תובע, בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום בימים הקרובים ובקשה להאריך את מעצרם.