פרקליטות המדינה הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד פאדי אבו סביתאן (20) ויוסף אבו סביתאן (18) מתל שבע שחטפו ותקפו קטינה כבת 15.

בשווי מוערך של כמיליון שקלים: הכמות הבלתי נתפסת של הטבק שנתפס ע"י המשטרה
בזמן שהילדים בחופשת פסח: מטול וטיל לאו הוסלקו בחצר גן ילדים בלוד

מכתב האישום שהגיש עו"ד ציון קינן מפרקליטות מחוז דרום עולה כי לפני כשלושה שבועות, בשעות הבוקר המוקדמות, הגיעה הקטינה עם אחיו של אחד הנאשמים לתחנת דלק בבאר שבע. בשל תקר בגלגל, ביקש האח מהנאשמים להגיע לתחנת הדלק. לאחר שהנאשמים סייעו לו, הסיע האח את הקטינה לביתה ועזב את המקום. בטרם עלתה הקטינה לביתה הגיעו הנאשמים ברכבם, ולאחר ששוחחו איתה היא עלתה איתם לרכבם.

הקטינה והנאשמים נסעו ברכב ברחובות באר שבע, ובהתאם לבקשת הקטינה נסעו לאסוף את חברתה של הקטינה מביתה. לאחר שאספו החברה, התפתח דין ודברים בין החברה לנאשמים בשפה הערבית. בסמוך לכך, ביקשה החברה שיורידו אותה בביתה. כאשר הגיעו לביתה ירדה החברה מהרכב בעוד הקטינה, שלא הצליחה לפתוח את הדלת נשארה ברכב. בשלב זה, החל פאדי בנסיעה זאת למרות בקשותיה של המתלוננת כי יחזיר אותה לביתה.

כשהבינה הקטינה כי פאדי לא מתכוון לחזור, פתחה את דלת הרכב, בתגובה, יוסף משך בשערה ופאדי היכה אותה ברגלה. הקטינה המשיכה לדרוש מהנאשמים לעצור את הרכב, תוך שהיא מושכת את מפתח הרכב ומשליכה לעבר פאדי כוס שתיה. בתגובה הנאשמים המשיכו להכות את הקטינה על מנת שתחדול מהתנגדותה. בין היתר, דחף פאדי את ראשה של הקטינה לכיוון החלון דבר שגרם לה לדמם מאפה.

הנאשמים המשיכו בנסיעתם עד שהגיעו לתחנת דלק ברמת חובב, שם הורידו את המתלוננת וברחו מהמקום.

במסגרת בקשת המעצר שהוגשה במקביל ציין עו"ד קינן: "מעשיהם של המשיבים אשר בוצעו בצוותא חדא כלפי המתלוננת, מלמדים על מסוכנותם לביטחון הציבור שכן מדובר במעשה חטיפה שבוצע באלימות ופגע קשות בתחושת הביטחון של המתלוננת".

לנאשמים יוחסו עבירות של חטיפה, תקיפה בנסיבות מחמירות ומעשי פזיזות ורשלנות, לאחר במהלך נהיגתם נהגו באופן פרוע שסיכן את משתמשי הדרך. התיק נחקר על ידי תחנת באר שבע במרחב הנגב במשטרת ישראל.