פיגוע דקירה ברמלה: צעירה בת 18 נפצעה היום (שישי) באורח קשה לאחר שנדקרה על ידי מחבל ברחוב הרדוף בעיר. המחבל נופף בסכין, דקר אותה בפלג גופה העליון והמשיך בריצה של מאות מטרים בניסיון לפגוע בנוספים, אלא שאז נוטרל וחוסל ברחוב דני מס על ידי אזרח שהבחין במתרחש ורץ אחריו. מהמשטרה נמסר כי מתחזק החשד שמדובר בבעל תעודת זהות ישראלית תושב האזור. במשטרה נזהרים שלא להפיץ את זהותו, עד שייבדקו כל הפרטים.

כוחות משטרה עורכים סריקות נרחבות בניסיון לבדוק אם המחבל הגיע באמצעות סייענים, כוחות שב"כ שהגיעו לזירה החלו בחקירה.

חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לצעירה טיפול רפואי ופינו אותה למרכז הרפואי "שמיר-אסף הרופא" כשהיא בהכרה וסובלת מפצע דקירה בפלג גופה העליון. 

גופת המחבל בזירת פיגוע הדקירה ברמלה (צילום: דוברות המשטרה)
גופת המחבל בזירת פיגוע הדקירה ברמלה (צילום: דוברות המשטרה)

מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון הגיע לזירה ובמקביל הועלו לאוויר מסוק ורחפנים במטרה לסרוק את האזור.

זירת פיגוע הדקירה ברמלה (צילום :רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א מנדי אמיתי סיפר: "הגענו למקום במהירות, ראינו צעירה כבת 18 כשהיא בהכרה וסובלת מפצע דקירה בפלג גופה העליון. ביצענו חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים שהיא בהכרה ומצבה מוגדר קשה".

מנהלת "עמישב" אמרה בתגובה כי "ההתעלמות מהבעיה במשך שנים התפוצצה לנו היום בפנים. הסלחנות הנוראית כלפי עבירות האלימות והפגיעה ביהודים הביאה אותנו לאירוע הזה. התפרעויות של 'שומר חומות' ברמלה במהלכן נורו יריות, נזרקו בקבוקי תבערה וסלעים, הוצתו רחובות שלמים, בית כנסת נשרפו, חניות תשמשי קדושה נבזזו ונדרס למוות דסטאו ביסט ז"ל לא טופלו. את מספר כתבי האישום על מאות האירועים האלה ששייכים לתקופה אפלה בהיסטוריה ניתן לספור עד יד אחת בלבד. סולחות, מפגשי פיוס, סיכומים וחיבוקים מחד וסגירת תלונות של יהודים פעם אחד פעם בלי שום טיפול- אינם יכולים להיות דרך הפעולה של משטרה במדינה ריבונית".

"גם כאן ישנם החפצים לראות בהשמדת מדינת ישראל ורק טיפול נחוש בהם ובתנועה האיסלמית יביא את הבטחון והשקט לעיר ולילדינו. הניסיון המגוחך להפוך מחבל שרץ עם סכין במרכז העיר 'ללוקה בנפשו', וכל ההצתה של רכב או חנות בעיר ל'קצר חשמלי' הוא טיפשי ומסוכן, ותושבי העיר לא קונים את צפירות ההרגעה המטופשות האלה".

הסרטון בכתבה פורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר. אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]