פרקליטות המדינה הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד סעיד אבו סבית (26) מחורה, קאסם עואדרה (20) מתל שבע וגטשה יהונה (21) ואיסייס קירוס (30) מבאר שבע, לאחר ששדדו עשרות אלפי שקלים מבעלת דוכן של מפעל הפיס.

לאחר שהורשע: זה גזר דינו של ראש הסגל לשעבר של נתניהו
ייטב לב הלוי, שנפצע אנושות בפעילות בטול כרם, מת מפצעיו

מכתב האישום שהגיש עו"ד אביב דמרי מפרקליטות מחוז דרום עולה כי לפני כחודש בשעות הערב המוקדמות החליטו הנאשמים לשדוד את ש.ב (69) זכיינית של דוכן מפעל הפיס בבאר שבע. לאור האמור, לאחר שהמתלוננת עזבה את הדוכן לכיוון ביתה החל יהונה לעדכן את שאר הנאשמים בתנועותיה.

כאשר הגיעה המתלוננת לביתה היא הוציאה מתא המטען מזווה שהכילה כרטיס חישגד בסכום של עשרות אלפי שקלים, המחאות בגובה של 140,000₪ וטבעת אישית. אז הגיחו שניים מהנאשמים האחרים ואחד מהם משך בחוזקה את המזוודה. המתלוננת, שמעוצמת המשיכה נפלה ארצה, צעקה "הצילו", ולא הרפתה מאחיזתה את המזוודה. אז משך בחוזקה אחד מהנאשמים את המתלוננת לאורך הרצפה.

שני הנאשמים בעטו במתלוננת והכו אותה, על מנת שתשחרר את המזוודה ותכולתה. לאחר מאבק תשו כוחותיה של המתלוננת והיא עזבה את המזוודה. שני הנאשמים לקחו את המזוודה ותכולתה וברחו מהמקום. לנאשמים יוחסה עבירה של שוד בנסיבות מחמירות. התיק נחקר על ידי תחנת משטרת באר שבע מרחב נגב.

תיעוד מתקיפות צה"ל בדרום לבנון (צילום :דובר צה"ל)